torsdag 16. juni 2011

Give away hos meg!

Har lovet en liten give away her etter at jeg bikket 5000 sidevisninger - så her kommer den! Jeg bryr meg egentlig ikke så veldig mye om antallet sidevisninger. Bloggen skriver jeg mest for å få satt ord på egne tanker og følelser, og fordi jeg har kommet i kontakt med andre som blogger om det samme som meg selv :) Men 5000 merket var en fin liten unnskyldning for å finne på noe morsomt ;) Siden bloggen min handler om at jeg som singel jente forsøker å bli gravid, ville jeg at denne give awayen skulle ha litt humoristisk girl power over seg. Jeg regner i grunn med at de fleste som leser bloggen er kvinner (correct me if I'm wrong). Så denne give awayen er til dere. Mødre, døtre, prøvere, single, hetrofile, lesbiske, gifte, tynne, tykke, glade, triste, snille, ulykkelige, lykkelige, vakre jenter! 

Jeg har delt give awayen i to premier. Begge vinnerne får en drikkebrikke (underlag for kopper og glass) fra Mummi, to graviditetstster og seks eggløsningstester (jeg hadde dessverre bare tre tester å ta bilde av, men nye er på vei i posten).

Her er bilde av premiene:

PS: Sjekk den vittige teksten :P



Det du må gjøre for å delta på give awayen er helt enkelt:

Legg igjen en kommentar på dette innlegget. I kommentaren skal du skrive minst tre positive ting/egenskaper ved deg selv! Dersom du har en egen blogg, kan du gjerne reklamere for give awayen min der :)
That's it! Enklere blir det ikke :)

Give awayen trekkes fredag den 8. juli!

♥ Klem ♥

30 kommentarer:

  1. Jeg vil være med!!
    Alltid moro med konkurranser, selv om jeg med min flaks er heldig bare jeg kommer meg uskadet ut av døren...

    Tre positive ting om meg selv...
    * Jeg er 100% til å stole på
    * Jeg setter stor pris på mennesker rundt meg
    * Jeg er positiv og synes selv jeg har verdens beste humor (selvom kanskje ikke alle er enige), hehe :P

    SvarSlett
  2. Ja, huff det hørtes ikke morsomt ut med den flisa akkurat! Håper du slipper å ha flere slike dager der alt går galt, og at pila peker oppover for deg snart :)

    Fine egenskaper, og du får første lodd i dette flotte lotteriet!! ;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Selvsagt må vi delta på give awayen din :D
    Har lagt bilde på bloggen vår, med en liten oppfordring til å delta her hos deg. ;)

    3 positive ting om oss:

    * Er en god lytter.
    * 110% til å stole på.
    * Engasjert.

    Krysser selvfølgelig fingrene for at vi har vinnerlykke her hos deg. Premien er i allefall kjærkommen her hos oss, forbruksvare som man aldri får nok av.

    Hilsen fra oss to :D

    SvarSlett
  4. Så flott giveaway! Jeg er med!
    1. Jeg er alltid blid
    2. Jeg er en kjempegod mamma
    3. Jeg er en person man kan stole fult og helt på

    Krysser fingrene!

    Klem

    PS: Bli gjerne med på mine 2 giveaways om du vil

    SvarSlett
  5. Jeg blir gjerne med på denne give-awayen.

    Tre positivt ting om meg:
    Jeg er en fighter, reiser meg alltid om jeg går ned.
    Jeg er omtenksom og bryr meg oppriktig om andre mennesker.
    Jeg er flink til å lage mat og elsker å lage mat til andre.

    SvarSlett
  6. Jeg vil gjerne være med:

    Jeg har vært gjennom så mye vanskelig, men blir sterkere hver gang, noe som gjør at jeg står stødigere i meg selv nå enn før.
    Jeg er flink med ord og jeg vet jeg formulerer meg bra når jeg har hodet på rett plass.
    Jeg bryr meg veldig om menneskene jeg er glad i - og er villig til å sloss som en løve for de jeg bryr meg om.

    Håper du får en veldig fin helg. Klem!

    SvarSlett
  7. Herlig Tuppen og Lillemor! Supert at dere vil være med på leken :D
    Klem

    SvarSlett
  8. HildeM: Så bra at du vil være med på give awayen min :) Jeg blir gjerne med hos deg også. Skal inn å sjekke det ut med en gang! :D
    Klem

    SvarSlett
  9. Ingrid: Flott at du hiver deg med på give awayen! Og flotte egenskaper du har nevnt ved deg selv :)
    Klem

    SvarSlett
  10. Pia: Da blir det et lodd til deg også. Supert at du vil være med på leken ;)
    Ha ei super helg! :D :D

    SvarSlett
  11. Jeg vil vinne en Mummibrikke til søsteren min. Hun har alltid vært Mummifans og det ville være så morsomt.

    Tre positive egenskaper ved meg selv:
    Jeg er alltid positivt innstilt til alle og enhver fordi jeg vet at alle er like mye verdt og at alle innerst inne er gode og fantastiske mennesker.
    Jeg prøver å se de små gledene i det store, men også de store i det små. Det vil si at jeg ser de små forskjellene i livet, men også hva små ting kan utrette i verden:
    I tillegg gjør jeg alltid mitt beste. Når det er gjort er det ikke mer å gjøre. Da er jeg fornøyd og stolt av meg selv.

    Tenkte det var lurt å legge igjen kontaktinformasjon: Kamilla.aspelund@lyse.net

    SvarSlett
  12. Anonym: Takk for at du vil delta. Flotte egenskaper du har listet opp ved deg selv! Så da blir det ett lodd til deg også :) Lykke til! :D
    Klem

    SvarSlett
  13. OoOoOh, jeg holdt på å glemme å delta! Også jeg som elsker give awayer og Mummi! :D Disse testene digger jeg ikke så veldig mer... :p Men de er en nødvendighet og ren forbruksvare, og står under "månedlig utgift" så jeg blir veldig glad for å motta noen av de også ;)

    Forresten fin regel på å delta, positiv og hyggelig :) Skal prøve å liste opp tre gode egenskaper med meg selv..

    1 - Jeg er til å stole 100% på.
    2 - Jeg går gjennom ild og vann for de jeg er glad i.
    3 - Jeg er god til å lytte.

    Det var det, så håper jeg lykken står meg bi ;)

    SvarSlett
  14. Åe, jeg vil også være med :) Jeg har også en giveaway på min blogg - så kom gjerne innom der og delta også; http://livetslekogalvor.blogspot.com/2011/06/konkurranse.html

    Tre positive ting om meg selv...

    1. Jeg er ærlig
    2. Jeg er snill
    3. Jeg har i overkant mye humor

    Høres sikkert klisjèaktig ut, men sånn er det bare ;-)

    Klem fra Flippy

    SvarSlett
  15. Himmel! Jeg har også nesten glemt å delta! Håper det ikke er for sent:-S Vel, her er tre gode ting om meg:
    * Jeg lager de beste fløtegratinerte potetene i verden!
    * Jeg er til å stole på. Det som blir sagt til meg i fortrolighet går ingen vei.
    * Jeg liker hvordan rumpa mi ser ut i tights. (Mulig det er vrangforestillinger altså, for brosjan synes jeg er aaaaaltfor gammal til å bruke tights! haha)

    SvarSlett
  16. Et ønske: Så bra at du vil være med, det er ikke for sent enda! ;D Så nå er det bare å krysse fingrene :)

    Så fine egenskaper du har listet opp. De stemmer godt med det inntrykket jeg har fått av deg i den tiden vi har vært "kjent" ;)
    Klem

    SvarSlett
  17. Flippy: Flotte egenskaper! Og humor kan man vel ikke få for mye av !? ;) Skal innom å sjekke ut give awayen din også :)
    Klem :)

    SvarSlett
  18. Fruen: Jeg trekker ikke før fredag 8. juli, så det er ikke for sent! :D
    Nam! Fløtegratinerte poteter er noe av det beste jeg vet! Virkelig en god og viktig egenskap ;)
    Haha :) Min tights-filosofi er: Om jeg bare har en overdel som dekker rumpa, kan tights brukes til alt! Deilige plagget! :P
    Klem

    SvarSlett
  19. Anonym jeg- men nærmer meg første Danmarkstur denne sommeren :-)

    Jeg liker å le!
    Jeg liker jobben min (pedagogisk leder for småbarn født i 2010- lykke!)
    Jeg er tøff (litt da!) på å ta vaskelige avgjøelser eks jobb, menn, og valget av veien videre i livet nå!

    SvarSlett
  20. Anonym: Så spennende! Da får vi oss kanskje Danmarkstur begge to :D Og om du er omgitt av herlige barn på jobb, skjønner jeg godt om det kribler litt i eggstokkene ;)
    Du får følge med om du vinner trekningen, slik at jeg har mulighet til å kontakte deg om du vinner :)
    Lykke til! :) :)

    SvarSlett
  21. Jeg vil også være med!

    Er ny som blogger og likte bloggen din veldig godt. Linker til den ( et ekstra lodd for det kanskje? LoL )

    Jeg er sterk, samtidig som jeg tørr be andre om hjelp når jeg vet ting blir for mye.
    Som venn er jeg lojal og gir alltid 100% til de jeg er glad i
    Jeg er morsom å være sammen med (hvis du ikke tar deg selv så høytidelig)

    SvarSlett
  22. Hei Lily, så hyggelig at du vil være med! :) Da er det bare å krysse fingrene :) Lykke til!

    SvarSlett
  23. Prøver lykken jeg også...men blir ikke lett å skrive om meg selv(hate it)but here it goes...:
    *Til å stole på
    *Alltid godt humør(nesten *hihi*)
    *Flink husmor :)

    Ha en fin uke..
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  24. Jeg er med!
    Vel, her er tre gode egenskaper ved meg selv:
    - Litt for snill
    - Ansvarlig
    - Ryddig, og en smule rydde og vaske gal
    Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  25. hihi,så morsom konkurranse :) 3 positive ting:
    -avslappet
    -positiv
    -er til å stole på

    Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  26. Charlotte: Ja, her er det bare å prøve lykken :) Og jeg VET at det er vanskelig å skrive positivt om seg selv - hehe, sliter med det jeg også ;) Men kanskje burde vi bli litt flinkere til å være fornøyde med oss selv :) Fine egenskaper du har listet opp i alle fall :D
    Lykke til :)
    Klem

    SvarSlett
  27. Camilla: Så bra! Går det an å bli for snill da?! :P Lykke til i trekningen :)
    Klem :)

    SvarSlett
  28. Rannveig: Så bra at du liker konkurransen! Og gøy at du blir med :) Så er det bare å krysse fingrene ;)
    Klem :)

    SvarSlett
  29. Så fin konkurranse!

    3 posetive ting om meg er -

    Jeg er alltid der for vennene mine.
    Jeg er utrolig glad i dyr.
    Og - Hvis jeg ser en hund, i en bil som står i sommervaren.. Som ser ut til å lide! Er jeg ikke sen med å knuse vinduet og bære ut hunden.
    VInduet må bare koste det koste.. Jeg er SÅ glad i dyr.. Så jeg liker altså å hjelpe andre.

    Katrine_Botn@Hotmail.com

    SvarSlett
  30. Katrine: Så bra du liker konkurransen :) Ett lodd til deg også :)
    Klem :)

    SvarSlett