mandag 16. mai 2011

Klump i magen!

Og dessverre er det ingen god klump det er snakk om! Den HÆL#4%$#ES tanta har nok en gang meldt avbud og nektet å komme på besøk. Og jeg er offisielt bekymret! Garantert noe som er i veien med meg! Da dette hendte med meg sist tenkte jeg: "så rart", og "ja, ja det kan vel kanskje skje innimellom?". Men nå er det bare mørke tanker som farer gjennom hodet på meg, og google får ikke fred. Her skal alle muligheter sjekkes, og pessimisten får plutselig slippe til :( Jeg har time til legen om tre uker for å endelig få gjennomført denne GUen og testene jeg må ha unnagjort i forhold til CFC, så da får jeg spørre legen om hva han tror.. Vil ikke at dette skal stikke kjepper i hjulene for meg!

Ja, ja - ingen vits å grave seg ned enda.. Skal forholde meg rolig (men en smule bekymret) til jeg får snakket med legen. Skal ikke ta sorgene på forskudd, men heller fokusere på min flotte jobb, og 30 day shred prosjektet mitt. Venter på at dvd-ene skal komme i posten i løpet av de nærmeste dagene. I morgen skal jeg kose meg med 17. mai feiring med min flotte familie i morgen, og det gleder jeg meg til! :)


♥ Klem ♥

6 kommentarer:

  1. Uff... Det var en kjedelig nyhet!
    Men det er helt sikkert ikke noe galt med deg: det er nok bare kroppen som ikke er helt enig med deg for tiden.
    Og du har helt rett: det er ingen grunn til å grave seg ned!
    Ønsker deg en kjempeflott 17.mai-feiring i morgen :)

    SvarSlett
  2. Så kjedelig at mensen ikke komemr når hun skal da! Håper gynekologen din kan gi deg noen svar...
    Hva går dette 30 days shred ut på egentlig?

    SvarSlett
  3. Jeg skjønner veldig godt at du synes dette er stressende og at du blir bekymret. Jeg har selv hatt sykluskluss til de grader de siste månedene, og når man er vant til å kunne stille klokka etter når mensen kommer så blir man bekymret... Men det er så godt som bombesikkert ikke noe alvorlig, det verst tenkelige er at du plutselig opplever det samme som meg - manglende/sen eggløsning. Og det ordnes lett som bare det! :) Lindenberg sa til meg sist at dette er noe han hele tiden møtte på, og at pergotime fikset det :)
    Du har sikkert ikke tatt disse hormonblodprøvene? De gir deg eventuelt svar på det hvertfall :)

    Ikke bekymre deg søte du - dette er ingenting å engste seg for :) (Google er forresten dum å saumfare når man er bekymret vet jeg... Hittil har ingenting jeg har søkt opp der stemt med det jeg har bekymret meg for - jeg har bare blitt enda mer engstelig. Uten grunn!).

    Kos deg masse med familien i morgen, snart er dere en til ;)

    *Klem*

    SvarSlett
  4. babyklar: nei, kroppen er visst ikke helt med, og det er skikkelig kjedelig :( Kroppen skal jo helst spille på lag med meg om jeg skal få dette babyprosjektet til å fungere :) Men, men jeg skal forsøke å ikke bekymre meg unødig :)
    Hipp, hipp hurra for 17. mai! Ha en fin nasjonaldag! :)

    SvarSlett
  5. Pergoberta: Ja, det er kjedelig, og det er litt stressende at kroppen ikke helt er med meg :( Satser på at legen kan hjelpe meg til å finne ut av dette :)

    30 day shred er en trenings-dvd, der man følger treningsøktene på dvd-en i 30 dager. Dvd-en er delt inn i tre nivå: lett-middels-tung, og hvert nivå varer i ti dager. Hver treningsøkt består av både kardio- og styrketrening og varer i 30 minutt. Bestilte dvd-en på play.com for en billig penge, og håper den kan være med på å få meg i litt bedre form :)

    SvarSlett
  6. et ønske så stort: Blir litt bekymret når kroppen fusker ja :P Er jo vant til at den spiller godt på lag med meg, så det er litt kipt! :( Har ikke tatt noen blodprøver enda, men jeg kommer nok til å snakk med legen om dette, slik at jeg får forsikret meg om at alt er i orden før det blir noen danmarkstur.

    Jeg VET så inderlig godt at google er min værste fiende, men det er litt vanskelig å holde seg unna ;P Men jeg skal forsøke å skyve de negative tankene unna, og ikke ta sorgene på forskudd. Sannsynligheten for at alt er i orden er jo tross alt større, enn for at det er noe alvorlig i veien med meg.

    Nå skal jeg kose meg med nasjonaldag, så håper jeg at vi begge får enda mer å rope hurra for om ikke så alt for lenge :)

    SvarSlett