mandag 10. oktober 2011

Gøy med pakke!

Jeg har vært inne på ulike nettsider og bestilt alle gratis babypakker og startbokser som jeg har kommet over. Og i dag var det startpakken fra bam som landet i postkassen min. Jeg er så barnslig av meg at jeg synes all post som ikke er regninger eller reklame er utrolig gøy. Nå er vel i grunn denne startpakken en "reklamepakke" for mor og baby ting og tang, men gøy var det :) På bildet ser dere de forskjellige vareprøvene jeg fikk + smokk + transprøyte. I tillegg var det en del brosyrer og rabattkuponger. Har laget meg en skuff i garderobeskapet i gangen der alt av babytøy og utstyr blir oppbevart enn så lenge. Og etter hvert som ukene går blir jeg nok nødt til å utvide til flere skuffer ;)


I graviditetsforløpet er jeg nå passert 14 fullgåtte uker, og begynt på min 15. uke i dag :) Om fire uker har jeg den ordinære ultralyden, og det gleder jeg meg masse til. Mange har sine meninger om jeg bør be om å få vite kjønnet, men til syvende og sist blir det mitt valg. Og jeg tror jeg er såpass nysgjerrig at jeg ikke greier å holde meg helt til fødselen :P Er jo litt gøy å kunne velge litt mer i forhold til farger også selv om det nok uansett ikke blir en lyselyserosa prinsesse eller blåttiblått prins her i gården ;)

Formen er faktisk litt på bedringens vei, men dette kan nok også komme av at jeg har fått ladet batteriene litt i høstferien, og at jeg er ferdig med den mest hektiske møteperioden på en god stund. Men jeg synes ikke jeg er så forferdelig trøtt og sliten på ettermiddagene lengre. Og kvalmen kommer sjeldnere, selv om jeg av en eller annen grunn har begynt å brekke meg av å ha tannbørsten i munnen, tygger tyggis, eller når jeg skal svelge omega 3 kapslene mine. Ikke spesielt morsomt akkurat :P

Nå skal jeg kose meg en kiwi - som er min seneste dille :)


♥ Klem ♥

Ps: Jeg sliter litt med å få kommentert i noen av bloggene deres - noen som har samme problem, eller vet om det er noe blogspot trøbbel ute å går?

8 kommentarer:

  1. Så gøy med pakker!!! Bare å fylle opp med alt som er gratis, og i tillegg så får du ofte tips om hva du kan trenge og hva du i allefall ikke vil trenge. Litt kjipt å få tilsendt TenaLady, de aller fleste klarer seg heeelt fint uten : )
    Og problemer med å kommentere kan du virkelig si at jeg har hatt. Har prøvd uttallige ganger, men feltet bare blanker seg ut hele tiden. Møkk...

    SvarSlett
  2. Har du fått pakke allerede? Jeg har også bestilt overalt, men de blir jo ikke sendt ut før tre mnd før termin..? Eller har jeg misforstått... Jaja, da har jeg uansett noe å glede meg til, jeg synes også det er gøy med pakker som ikke er regninger! :-D

    Apropos tannpuss: Jeg har samme greia... Usj, bare tanken på tannkrem gjør meg ekkel... Men jeg spyr ikke, bare brekker meg... Ille nok!

    SvarSlett
  3. Pakker er alltid gøy å få. Regner med det dumper ned en god del pakker ned i postkassa di etterhvert som terminen nærmer seg. :) Flott med slike "freebees" for da får man testet ut masse produkter man kanskje ikke ville kjøpt til vanlig.

    Når det kommer til kommentering på blogger, så har vi også hatt det problemet, men det var bare forbigående. Ting begynte å fungere som normalt helt ut av det blå...

    SvarSlett
  4. Jeg elsker også disse gratispakkene og fikk med meg alle før prinsen kom! Kjekt å få prøve ut ting, samt ha reisestørrelser når man er på turer.

    Ha en herlig søndag og kos deg med magen ♥

    Klem

    SvarSlett
  5. Mari-Anne: Ja pakker er gøy! Og jeg får håpe TenaLadyen kan få ligge ubrukt i skapet så lenge som mulig :P

    SvarSlett
  6. Fruen: Jepp, jepp, jeg ha fått pakke! Trodde også at de fleste pakkene ble sendt ut, eller skulle hentes rundt tre mnd før termin, men tydeligvis ikke denne ;)

    Tidligere kunne jeg godt sitte på do, eller gå rundt i huset mens jeg pusset tennene, men ikke nå lenger! Jeg står ved vasken og forsøker å unngå å brekke meg. Å spytte ofte hjelper heldigvis ofte :P Og takk og lov for at jeg ikke har spydd så langt i svangerskapet - det er det værste jeg vet! :)

    SvarSlett
  7. Tuppen&Lillemor: Ja pakker er jammen gøy! ;)

    Håper kommenteringa snart ordner seg for meg også snart, for det er veldig ustabilt om dagen. Den ene dagen funker alt helt fint på alle blogger, mens den neste kan det være noen blogger jeg ikke får kommentert på i det hele tatt. Snålt...

    SvarSlett
  8. HildeM: Ja, det er kjekt å ha forskjellig å teste uten å måtte kjøpe hele tubene/flaskene osv. :) Du er vel buzzador, så du får vel prøver i posten rett som det er ;)

    SvarSlett