fredag 31. august 2012

Jadda, vi er nå her :)

Bare en kort liten oppdatering herfra til de som måtte ha et lite øye til bloggen min :) Alt er bra med oss! Lillemor vokser og trives - tenk snart fem måneder og lillebabyen min er ikke så liten lenger! Hun har begynt med grøt og små smaksprøver av forskjellig mat, og det er stor stas :) Favoritten er banan og avokadomos. Men både mamma og lillemor synes fremdeles amming er toppen, så vi skal fortsette med dette så lenge vi kan (forhåpentligvis helt til mamsen starter på jobb igjen).

Dagene går md til lek og utforsking, pludring (roping og hyling innimellom - bare fordi det er gøy å teste sin egen stemme!), kos, bleieskift, barselgruppe, babysang, samvær med andre småttisser og fine mødre, familietid, besteforeldrekos osv..

Å være mamma er helt fantastisk - utrolig slitsomt til tider, men helt fantastisk. Nå begynner vi endelig å få litt dreisen på både legging, soving, nattamming og diverse - så da blir ting litt enklere. Lillemor har aldri vært borte fra mammaen sin i mer enn 1-2 timer, så vi er ganske knyttet til hverandre kan du trygt si ;) Det er noe som mangler på armen min dersom jeg tar en tur på butikken men lillemor er hos bestemor - føles helt rart å være uten henne :)

Jeg leser fremdeles bloggene deres, selv om jeg er sløv til å kommentere. Jeg jubler og gråter sammen med dere i opp-, og nedturer - og ønsker dere alt godt <3

Nå er det ei lita ei som begynner å knirke i babycallen, så det får bli alt for denne gangen!

Klem

1 kommentar:

  1. Koselig med oppdatering fra deg. :)
    Høres ut som dere to koser dere glugg i hjel. <3

    SvarSlett