søndag 30. januar 2011

Snart februar!

Da var januar måned snart over, og heldigvis kom man seg helskinnet ut av den lange mørke måneden ;) Dagene blir litt lysere for hver dag som går - og jeg gleder meg til vinteren er over. Det skal bli godt når det begynner å våres, og blir varmere i været. Men først har man jo både vinterferie og påskeferie å glede seg til ;)

På babyfronten har jeg gjort som jeg planla: brukt litt tid på å innhente informasjon og finne litt ut av hvordan jeg skal gå fram. Merker at jo mer tid jeg bruker på å lese om prosessen, og lese andre blogger om jenter i samme situasjon - jo mer giret blir jeg på å komme i gang selv. Men jeg må nok holde meg til min opprinnelige plan likevel. Januar har med alle sine regninger ikke gitt meg stort rom for å spare noe, så jeg må ha noen måneder til for å få lagt unna de nødvendige kronene som trengs. Reise fra en liten by, på kort varsel blir nok ingen rimelig tur dessverre :P Men ventetiden er så langt ikke noe problem. Jeg følger min opprinnelige plan, og dagene går med til jobb, trening, familie og venner. Bare litt mer opptatt av egen menstruasjonssyklus enn til vanlig ;)

Nå har jeg laget meg en stor kopp med oppskåret banan, ananas og druer med vaniljekesam og kanel - så her blir det søndagskos! Snurr film! :))


PS: En liten oppdatering på datafronten: Strømkabelen min har fremdeles ikke kommet i hus. Men det er et annet firma enn posten som skal levere, og de har visst forsøkt å få tak i meg på telefon for å avtale levering :( Men da ser det i alle fall ut til å ordne seg i nærmeste framtid, hvis de bare kan ringe meg etter arbeidstid sånn at jeg får tatt telefonen! :))

♥ Klem ♥

2 kommentarer:

  1. Ble forresten litt små inspirert av den koppen din med frukt, pluss at vi så et sunnere alternativ på god morgen Norge. Så vi endte opp med masse oppskåret frukt med vanilje kesam. DET var virkelig godt! :D Var skeptisk da vi kjøpte det, men det smakte himmelsk ;)

    SvarSlett
  2. Jepp det er godt det! Var vaniljekesam jeg også har brukt. Litt uvant på smak med det samme, men veldig godt etter hvert. Har funnet ut at det finnes lett vaniljekesam også - tenkte jeg skulle prøve den til søndagsfilmen i kveld :)
    Klem

    SvarSlett