lørdag 23. april 2011

I påskeferiemodus :)

Det går litt sakte for tiden.. Jeg har vært på hytta på påskeferie, så da har jeg vært uten nett en stund. Men nå er jeg hjemme igjen, og skal bare nyyyte de siste late dagene før jeg begynner på jobb igjen :) Har storkost meg i ferien med mange fine turer i marka, god mat og drikke, påskelabyrinten på radioen, ei god bok, strikking og hyggelig selskap :)

I forhold til babyprosjektet så går det litt for langsomt etter min mening, men det er ikke så mye å gjøre med det. Penger spares smått om senn, og nå er heldigvis de hardeste månedene økonomisk sett over. Så vi får se hvordan det går fremover. I grunn er det litt kipt at pengene ikke var på plass nå, for påsken hadde vært et ypperlig tidspunkt å ta seg en tur til Køben. Siden jeg har hatt fri i påsken hadde jeg dermed sluppet styret med å be meg fri fra jobb. Men, men, ikke noe å gjøre med det. Jeg har kost meg på hytta med familien, og har øvd meg i smug på å teste for eggløsning. I skjul har jeg lusket meg på badet med tissekopp og teststrimler godt skjult ;) Men det var veldig greit å få testet ut testene, så blir jeg litt tryggere på avlesning når dagen endelig kommer :)

Håper alle dere gode bloggvenner nyter de siste påskedagene like mye som meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar