mandag 4. april 2011

Ventetid..

Etter den forsvunnede tanta i forrige syklus, håper jeg at gjensynsgleden blir stor denne måneden. Kjente jeg ble ganske så stresset da mensen uteble sist. Det hadd aldri hendt meg før, og min første tanke var - hva i alle dager er det som er i veien med meg?! Jeg så med en gang for meg det verste. Jeg var nok helt sikkert syk! Eller steril! Jeg kunne nok helt sikkert ikke gjennomføre noen inseminasjon, og det var helt sikkert min egen feil! Håpløse tanker selvfølgelig, men jeg ble råstressa! Men etter litt rask googling skjønte jeg at stress slettes ikke var bra. Hva skulle jeg vel gjort uten min venn Google? Google kunne også fortelle meg diverse grunner til at mensen kunne utebli, så inntil videre har jeg slått meg til ro med dette. Men uteblir mensen igjen drar jeg strake veien til legen - uansett hva herr Google har å si! Etter sånn omtrent beregning skal tanta gjøre seg gjeldende i løpet av uka.. Så jeg venter..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar