tirsdag 5. april 2011

Hurra!

Den røde tanta har meldt sin ankomst! Jeg puster lettet ut, og bekymringene er forsvunnet som dugg for solen :) Jeg må innrømme at det er første gang tanta blir ønsket velkommen med glede har i huset ;) Og selv med de vonde menssmertene som hører til, skal jeg ikke klage et sekund! Nå skal jeg bare "nyte" besøket, og starte på nytt med å telle dager i syklusen. Jeg har forresten bestilt meg eggløsningstester fra lavpris-tester, sånn at jeg skal få god oversikt over eggløsning, og sånn at jeg kan venne meg til å lese av testene. Det er jo mye som skal klaffe når jeg endelig skal ta turen til Danmark, og da er det greit å være trygg på testene man bruker :)

♥ Klem ♥

4 kommentarer:

  1. Hehe, ja - det er en ganske rar opplevelse å ønske tanta velkommen. I alle år har jeg hatet henne pga smerter, og nå hater jeg henne for å ta vekk håpet om spire. Innimellom gjør jeg likevel ikke annet enn å vente på henne. Er det rart både hun og jeg blir forvirra? :p

    Blir spennende å følge med på deg videre nå - både i testing og veien inn mot herlige København og de fine menneskene på CFC ;)

    SvarSlett
  2. Stilig! Nå er du i gang! Masse lykke til! :D

    SvarSlett
  3. Et ønske: Ja, det er mildt sagt ironisk å sitte å vente på tanta, og bli så glad når hun endelig kommer ;) Måtte le av meg selv når jeg jublet etter toalettbesøket :P

    SvarSlett
  4. EnBlirTo: Ja, det blir spennende! Gleder meg til jeg kommer "ordentlig" i gang, men det er godt å ha tatt de første små skrittene i alle fall :)

    SvarSlett