lørdag 10. desember 2011

Jaiks!

Jeg har visst kjøpt meg leilighet! Litt skremmende å tenke på, men også deilig å vite at jeg og den lille skal få ha vår egen bolig å stelle i. Jeg er selvfølgelig gjeldsslave for livet - men pengene mine går i alle fall til å betale ned på lånet, og ikke rett i en annen huseiers lomme (selv om banken selvfølgelig skal ha sin del) :P Nå blir det flytting før jul, og julefeiring i den nye leiligheten. O jul med din glede! Sitter å møblerer i hodet mitt mens jeg skriver, og tenker at dette kommer til å bli tidenes travleste førjulstid ;) Heldigvis er jeg godt i rute med julegavene :D

♥ Klem ♥

6 kommentarer:

  1. Åh, GRATULERER!!! :-D Så herlig da!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny leilighet :D
    Kjekt med noe eget når babyen kommer :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med egen bolig! :D

    SvarSlett
  4. Tusen takk alle sammen! Det blir veldig kjekt å ha sitt eget :) Og jeg gleder meg virkelig til alle eskene er bært inn i den nye leiligheten, og jeg skal stelle i stand i huset :)

    SvarSlett
  5. Hurra! Gratulerer så mye :D Ny, KJØPT leilighet og baby på vei. Herlig! :D ♥

    SvarSlett
  6. Hurra - så deilig da :) Og GRATULERER :)

    SvarSlett