tirsdag 3. januar 2012

Siden sist..

Hei alle sammen! Nå er det virkelig lenge siden sist det kom et innlegg fra denne kanten. Siden sist har jeg flyttet inn i ny leilighet - som er bare min (eller banken har vel sin del også) ;) Dagene før jul, og deler av juleferien har gått med til å flytte, pakke ut, og gjøre en del malingsarbeid her i leiligheta. I tillegg skulle det selvfølgelig feires jul med familien, diverse julemiddager/lunsjer/frokoster med slekt og venner, og vaskes ut av den gamle leiligheten. Heldigvis har jeg hatt god hjelp til både flyttingen og vaskingen. Jeg har en super familie, som stiller opp når det trengs - og jeg fikk til og med juletreet i hus, og juleduk på bordet før julaften senket seg! :D

I morgen begynner jeg på jobb igjen, og det blir nok både godt og slitsomt å starte på'n igjen. Godt å komme inn i de gode vante rutinene, og tungt å skulle stå opp om morgenen og ikke unne seg alle de late timene som jula bringer med seg.

I forhold til lillegull i magen går det bare bra. Magen har vokst (selv om alle påpeker at jeg har liten mage til å være i 27 uke), og Lille sparker og rører godt på seg i løpet av hele dagen. Jeg hadde et døgn med omgangssyke i løpet av jula, og en natt med oppkast var ikke den lille spesielt fornøyd med. Sparket og turnet noe voldsomt :P Men heldigvis gikk det fort over, og formen er fin igjen.

Nå skal jeg sette meg godt til rette i sofaen med strikketøyet, og se dagens episode av frustrerte fruer :)

Vi snakkes!

♥ Klem ♥

8 kommentarer:

  1. Ååå... Tenk at Lille snart kommer! Godt å få seg et sted for seg selv og banken da, så trenger du hvertfall ikke tenke på det etter fødselen ;-)

    SvarSlett
  2. Høres ut som du har hatt en alldeles super jul. :)
    Er bestandig tungt å gå tilbake til hverdagen etter høytider og fridager, men samtidig er det godt å få rutinene på plass etter late dager.

    Magebilde?

    SvarSlett
  3. Fruen: Ja veldig godt å få det gjort nå, før magen blir så stor :D

    SvarSlett
  4. Tuppen og Lillemor: Har hatt ei flott jul ja :) Og det var jammen hardt å komme tilbake på jobb igjen! Spesielt når man ikke klarer å få sove kvelden før. På tide å snu døgnet igjen :)

    Ehh, magebilde ja.. Skal ta det opp til vurdering ;) :P

    SvarSlett
  5. Endelig var du tilbake!
    Så bra å høre fra deg igjen :-)

    Du viste en nydelig body du hadde strikket for en stund siden? Har du noe oppskrift å vise til?
    Nyyydelig var den :-)

    SvarSlett
  6. Malene: Så hyggelig å høre! :)
    Bodyen fant jeg i May B. Langhelles bok "Myk start" som jeg fikk lånt på biblioteket. Masse fine oppskrifter i den! Så det er bare å finne fram strikkepinnene :D

    SvarSlett
  7. Godt å lese at alt går bar med både deg og lille! Hei du har jo under 100 dager igjen! Tiden kommer til å FLY!

    SvarSlett