mandag 30. januar 2012

Fin fin selebukse :)

Da har jeg krøpet godt ned i sofaen etter en tur på treningssenteret. Tar ting i mitt eget tempo, og finner alternative øvelser når det blir for mye hopp og sprett - så det går fremdeles sånn passe greit å trene litt. Og følelsen når man er ferdig med trening, og synker ned i badekaret - og deretter ned i sofaen - er jo bare helt fantastisk! :P

Tenkte jeg skulle vise dere denne selebuksa og lua jeg har strikket til lillegull i magen :) Begynner endelig å bli litt mer dagslys, sånn at man kan få tatt litt bilder igjen. Oppskriften til buksa fant jeg i boka "Myk start" og lua fant jeg i "Strikk til nøstebarn". Dette er faktisk den andre buksa i samme modell og samme garn - bare forskjellig størrelse. Denne buksa fikk en heklet hvit kant og brodert ordet "love" på bærestykket, mens den andre buksa skal få den lilles navn sirlig brodert på når den tid kommer ;)

 

Håper dere alle har en fin kveld! Her i huset er Lisbeth Salander kveldens helt, og jeg skal nok en gang få med meg "Menn som hater kvinner" før jeg finner senga :)

♥ Klem ♥

9 kommentarer:

  1. Dæven skal si du er flink!! Tar du i mot bestilling?
    Godt å høre at dere begge har det flott. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, takk for det! Det går litt i rykk og napp med denne strikkinga - så det tar litt tid. Men det er veldig tilfredsstillende når et prosjekt endelig blir ferdig :) Litt babystrikk til mageboeren min er mer enn nok strikking for meg, så det tas nok ikke imot noen bestilling med det første :P

      Slett
  2. Såå fin den var!!

    SvarSlett
  3. Så flink du er til å strikke :) Det var nydelig! Har prøvd å søk opp boken, men får ikke opp noen strikkebok. Har du forfatteren eller noe mer info? "Ny start" gi mange treff (naturlig nok) som ikke har med strikking å gjøre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Ser jeg har skrevet feil i tittelen.. "Myk start" heter boka, og forfatteren er May B. Langhelle. Masse fine oppskrifter i den! :D

      Slett
  4. Du er så flink!
    Jeg har klippet og limt litt fra statusoppdateringen din, håper det var lov!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Klart det er lov! Gøy å se en oppdatering på hvordan det går med deg :)

      Slett
  5. Åh, herregud så nydelig!! du har ikke kunnet tatt en kopi eller et eller annet slik at jeg hadde fått oppskriften? evt tar du på deg oppdrag?; ) Fineste jeg har sett! har en mamma som strikker som bare det, så hun kunne nok ha fått det til, men trenger oppskriften ja :P

    SvarSlett