søndag 27. februar 2011

Money (that's what I want)!

Ting går litt for sakte her i gården for tida. Jeg føler meg klar til å sette i gang, og ta turen til Danmark. Men det økonomiske er ikke helt på min side for tiden. De to første månedene har bydd på mange regninger, og uforutsette bilutgifter. Så det blir nok enda en stund til jeg får muligheten til å reise nedover. Men jeg satser fremdeles på min opprinnelige målsetting - å komme i gang før sommeren :) Så vil tiden vise.. Jeg tar det hele med godt mot, men blir jo litt irritert når ting ikke helt går min vei ;) 

"Penger er ikke alt her i livet", og "the best things in life are free" - bullshit sier jeg bare! Akkurat nå er penger akkurat hva jeg trenger :P



3 kommentarer:

  1. Ja, det er ergelig at det skal bli så dyrt. En ting er nå at det koster selve inseminasjonen og alt, men at vi må reise så langt i tillegg. Det er så pyton å tenke på... bare en liten lovendring unna at vi kan gjøre det her i Norge. Argh, så irriterende. Våren er alltid tung økonomisk periode. Alt blir enklere til sommeren.

    SvarSlett
  2. Hadde jeg bare bodd i Oslo så hadde det ikke vært så vanskelig med reisen. Men når man bor litt usentralt til, blir det straks lit værre. Men som du sier Ønskemor: våren er alltid litt tung økonomisk, så jeg ser framover. Dette skal jeg bare få til! :D

    SvarSlett