lørdag 19. mars 2011

Tilbake fra lading :)

Det har vært vinterferietid i min landsdel, og jeg har bevilget meg noen fine fridager på hytta. Det har vært deilig å lade batteriene, og nyte dagene :)

Jeg hadde avtalt telefonkunsultasjonen med CFC på torsdagen, men da jeg forsøkte å ringe fikk jeg bare beskjed om at nummeret ikke eksiterte (selv om jeg prøvde i ca 30 min).. Rart, men jeg har sendt mail, og satser på å komme gjennom på neste forsøk :)

Her er noen bilder fra fridagene mine. Nå skal jeg på en bloggrunde for å oppdatere meg på hva som har skjedd rundt omkring mens jeg var på lading :)

♥ Klem ♥

4 kommentarer:

  1. Herlig med en liten tur hjem for å få slappet maksimalt av. Fortsatt god helg :D

    SvarSlett
  2. Det er virkelig godt å lade batteriene litt av og til ja :)
    Men så dumt at telefonkonsultasjonen din gikk i vasken da :/ Husker en av gangene jeg fikk beskjed om å ringe de var telefonnummeret med to 0'er til å begynne med istedet for retningsnummeret til Danmark. Og når jeg da prøvde med det vanlige retningsnummeret så fikk jeg også en eller annen rar beskjed. Men etter det har det vanlige nummeret funket igjen. Merkelige greier... Jeg som tenkte på deg tidligere i dag og faktisk. "Lurer på hvordan telefonsamtalen hennes gikk og om hun er i gang" :D

    Rart spørsmå å stille, men har du fått mensen? Når jeg var hos CFC nå sist spurte legen hvor lang tid etter inseminasjonen jeg pleide få mensen. Jeg svarte at det var litt vanskelig å si fordi menstruasjonen plutselig er blitt uregelmessig. "Etter du begynte med inseminasjoner?" spurte hun. Da jeg svarte ja, bare nikket hun og smilte og sa at det var ganske typisk. Så det er nok en vanlig greie når hodet renner over av babyplaner ja ;)

    SvarSlett
  3. Et ønske: Fikk mail fra Sven Lindenberg om at de hadde gitt meg et nummer som ikke fungerte :( Men nå har jeg fått et nytt nummer, og beskjed om å ringe i morgen for å få en ny tid med det samme. Kjenner hjertet dunker i brystet bare jeg leser mailen vettu! ;) Jeg er 100% sikker på valget mitt, men alikevel er det med skrekkblandet fryd jeg setter i gang :P

    Så hyggelig at du tenker litt på meg! Søte du!♥
    Det hjelper meg med å pushe meg selv, når noen følger med og venter på å få høre hvordan det går ;) Tenker en hel del på hvordan det går med deg også. Og kommer nok til å grine en hel del sammen med deg uansett hva svaret på den forestående graviditetstesten blir. Men vi satser på at du allerede har et lite liv som spirer og gror inni deg :)

    Jeg har ikke fått mensen nei :( Så kroppen har nok funnet på et eller annet rart den foregående syklusen. Etter mine beregninger skal jeg ha mensen igjen etter neste helg. Har hatt tydelige tegn på eggløsning i alle fall, så jeg håper at mensen kommer som normalt. Nekter å bekymre meg før den eventuelt skulle utebli igjen! For jeg tror nok helt sikkert at bekymringer og tanker kan spille inn, selv om jeg selv mener jeg ikke har stresset og har full kontroll på egne tanker og følelser :P

    Hmmm, nå er det bare å mote seg opp for morgendagen ;) Wish me luck! :D
    Klem

    SvarSlett
  4. Hehe, jeg smiler av deg her jeg sitter :)) Hjertebank av mail fra CFC. Jeg kjenner følelsen så godt! Jeg var både kortpustet og lam i 75% av kroppen da jeg skulle ha min første samtale med de. Men jeg lover at de er verdens søteste, og Lindenberg... Akk den som hadde vært 20 år eldre :p Han er usannsynlig hyggelig med en utrolig utstråling! Og han snakker veldig "snilt" dansk, selv jeg forstår hva han sier og jeg forstår normalt ikke dansk. Tror han er så vant til oss norske damer at han har lært seg å snakke så vi forstår ;)

    Åh, nå er jeg bare superspent på dine vegne! Det kan gå akkurat så fort du vil etter denne samtalen og jeg håper så du sitter med kulemage om noen måneder :) Du er kjempetøff som gjør dette selv om det føles skummelt, og jeg heier på deg hele veien frem til drømmen din er oppfylt :)

    Hehe, en tror man har kontroll på egne tanker og følelser ja, men kroppen lar seg ikke lure av den dumme troen vår... Lindenberg (our man) sa nå sist som jeg ventet noen dager på mensen "den kommer når den kommer" med den største ro i stemmen, så du skal ikke bekymre deg nei. At du har eggløsning er jo det viktige :)

    Jeg ble jo nesten i sippehumør her bare av at du sier du nok kommer til å grine med meg uansett hva den forestående graviditetstesten sier. Jeg er bløt! ... og er begynt å bli skikkelig spent på den. Føles som dette vil bli første gang jeg kommer til å grine av negativt resultat også faktisk.. Huff, jeg håper så inderlig!

    Lykke til i morgen fine du, jeg er kjempespent på å få høre hvordan det gikk og hva du tenker etterpå :) Klem! ♥

    SvarSlett