mandag 19. september 2011

Vinner av give away!

Trekningen ble foretatt i går, men jeg rakk ikke å skrive et innlegg om det. Eller, det vil si jeg hadde begynt på innlegget, men akkurat da ringre mamma og ba meg på vafler til kvelds :) Så da ble familiekos prioritert, og give awayen fikk vente til i dag :)

Denne gangen har jeg ikke noen bilder av trekningen, men den ble foretatt på veldig tradisjonelt vis. Alle navnene ble skrevet på lapper som ble krøllet sammen - så var det bare å holde for øynene og trekke ;)

Og vinneren ble..

...............
............................

.......................................
...............................

.................................
.............................

................
.................................

..........................
.........................

......................................
...............

..........................
....................................

..............................
........


Gratulerer så mye!

Fruen hadde skrevet at hun gledet seg til å se om den lille eskimokjøttkaka festet seg, og det var virkelig noe å glede seg til - for kjøttkaka hadde jammen gjort jobben sin! Så nå er kjøttkaka blitt til et lite embryo som vokser og trives inne i mammaen sin :)
Send meg adressen din på mmindrom@yahoo.no så skal jeg sende premien så fort som mulig :)

♥ Klem ♥

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse til fruen!! :-) Ingenting er så koselig som å bli invitert til familien. Du hadde en skikkelig super-søndag igår med andre ord. ;-)

    SvarSlett
  2. Jippi jippi jippi :-D
    Sender mail med en gang jeg!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse til Fruen :)))

    SvarSlett