torsdag 1. september 2011

Blubb-blubb!

Føler meg ganske så "blubbete" for tiden. Nå er jeg forsåvidt nokså "blubbete" fra før, men nå er det sånn at jeg tenker flere ganger om dagen, at det må da være noen som ser at jeg er gravid snart! Men jeg vet at det for det meste er bare innbilning. Jeg er bare i uke ni, og jeg har ikke lagt på meg noe særlig enda. Men følelsen av å være oppblåst hele tiden, og det faktum at det ikke går like glatt å holde inn magen som før, gjør meg både spent og glad. Jeg vil helst at jeg kommer til 12 fullgåtte uker før folk får vite om graviditeten, men samtidig gleder jeg meg masse til å få gå rundt med gravide-mage ;)

Så blubb-blubb, og god kveld fra meg!

♥ Klem ♥

6 kommentarer:

  1. Jammen er du flink til å holde det hemmelig :)

    SvarSlett
  2. Oj, sjekk reka til venstre da! Den er jo ikke noen reke lenger, men et bittelite menneske! Morsomt å følge med på hvordan hybelboern vokser inni magen din. :D

    Forresten: GRATULERER så mye med 1.premien i give-awayen vår :D
    Send oss adressen din på mail så snart som mulig. :)

    Klemmer fra oss to.

    SvarSlett
  3. Det må være helt fantastisk å være "blubbete" når man vet at det vokser en liten baby inne i magen :D
    Synes du er flink som klarer å la være med å si noe til noen ;)

    God helg!

    SvarSlett
  4. Flippy: Det er faktisk litt godt å holde det hemmelig en stund :) Det er bare min nærmeste familie som vet noe, og det er ganske koselig at vi deler denne hemmeligheten sammen :) Men selvsagt blir det morsomt å fortelle flere etter hvert også ;)
    God helg! :)

    SvarSlett
  5. Tuppen og Lillemor: Fra å ligne en liten cashewnøtt har den i løpet av den siste uka forandret seg til en liten alien ;) Hehe, blir mer og mer likt et lite menneske i alle fall, selv om den er ganske snål fremdeles :P

    Å, så gøy at jeg vant! Jeg er virkelig på en god bølge for tiden. Nesten så jeg må slenge inn en lotto-kupong ;)
    Har sendt dere adressen min :)

    God helg! :)

    SvarSlett
  6. Babyklar: Ja, det er en fantastisk følelse! Gleder meg til jeg skal til legen igjen om litt over ei uke. Da blir det kanskje litt mer å se på ultralyden, og kanskje får jeg høre hjerteslagene ♥
    Tenkte jeg skulle holde det hemmelig for omverdenen (unntatt nærmeste familie) til jeg er i uke 12. Og nå er det bare tre uker igjen til det merket. Tiden går fort! :)

    God helg! :)

    SvarSlett