mandag 17. oktober 2011

Bitteliten

Ville bare vise dere bodyen jeg har strikket til den lille i magen. Mønstret har jeg hentet fra boka "Myk start", og jeg har strikket i baby alpaca silk fra Drops - et kjempedeilig garn! Bodyen er så ufattelig liten at det nesten ikke er til å tro at det skal bli plass til en liten baby i den. Men den er heldigvis veldig fleksibel både i den ene og den andre retningen, så det går vel bra :) Gleder meg til å pakke det lille nurket inn i denne myke herligheten :)


Nå skal jeg ta meg en bloggerunde for å se om jeg får til å kommentere i bloggene deres igjen :)

♥ Klem ♥

6 kommentarer:

  1. Den var virkelig flott!! Misunner deg som strikker så innmari fint. Skulle ønske jeg klarte å prestere noe så vakkert.

    Jaja, får holde meg til mine heklede bestemorpledd. ;)

    SvarSlett
  2. Tuppen og Lillemor: Takk for det! :) Er bare litt over ett år siden jeg bestemte meg for å lære meg å strikke, så det tror jeg nok du får til ;) Bestemorruter er jo fantastisk flotte da! Jeg har begynt på en hel haug med ruter i lillatoner som skulle bli et stort pledd til meg, men etter at jeg fant ut at jeg var gravid er det mer babystrikk som frister :P

    SvarSlett
  3. Åe, så fiiiiin <3 Kanskje jeg skal finne frem strikkepinner og garn jeg også...

    SvarSlett
  4. Flippy: Ja nå ser det virkelig ut som du har god grunn til å finne fram strikkepinnene ;) Gratulerer nok en gang! :)

    SvarSlett
  5. Nydelig! Ser bodyen er strikket i rett og vrang, og da blir den jo mye større når det kommer noe inni den : )
    Den var skikkelig stilig med de store knappene på!

    SvarSlett