søndag 30. oktober 2011

Livstegn!

Her kommer det livstegn fra både meg og Lille hjerte. Jeg har det veldig travelt på jobb om dagene, så når kvelden kommer er hodet litt for tomt til å skrive blogginnlegg. Skal prøve å bli litt flinkere - men lover ingenting ;) Leser i alle fall alle bloggene deres, selv om jeg ikke alltid er så flink til å kommentere :)

Ellers har den lille i magen også gitt livstegn fra seg. En merkelig, men god følelse ♥  Jeg ligger ofte å kjenner etter når jeg ligger på sofaen, eller har krøpet til sengs. De fleste gangene avskriver jeg alle følelser av bevegelse som rumling eller luft. Men i går var det en ørliten bevegelse som føltes annerledes ut, så jeg tror det var den lille som sparket litt for mammaen sin. Det er lite av symptomer ellers, så jeg håper jeg får kjenne bevegelse litt oftere, slik at jeg er sikker på at det er liv der inne :P På torsdag tar jeg med meg mamma på den ordinære ultralyden. Og det gleder jeg meg masse til! Kanskje vi får se om det er en liten gutt eller ei lita jente som svømmer rundt der inne :) Alle som så langt har gjettet på kjønn tipper at jeg får en gutt - det er så mange som har sagt det at jeg nesten begynner å tro på det selv :P Hva tror dere? :)


♥ Klem ♥

4 kommentarer:

  1. vi og alle rundt oss var sikker på at den lille inni magen min var en jente, men viste seg at det var en liten mann gitt. han lurte oss:) så man kan aldri vite, er jo gøy uansett!
    lykke til på ultralyden, det er så fantastisk!

    sandramedhjertetihånden

    SvarSlett
  2. Ønsker deg masse lykke til på ultralyden. Håper du kan dele bilde(r) med oss her på bloggen, hadde vært veldig koselig å se. :)

    SvarSlett
  3. Sandramedhjertetihånden: Det er sant, man kan aldri vite :) Og jeg gleder meg masse til å få se den lille igjen :)

    SvarSlett
  4. Tuppen og Lillemor: Takk for det! Blir nok forhåpentlig vis litt bilder å dele ja :)

    SvarSlett