mandag 31. oktober 2011

Puls og pupper :)

Noen av de første graviditetssymptomene jeg kjente var en endring i puppene. De er til tider veldig ømme, har økt i størrelse, og nå klør de søren meg også ;) Er nok på grunn av at de vokser, og det hjelper heldigvis å smøre seg inn med bodylotion etter at jeg har dusjet. Det er litt morsomt å tenke på at det er den framtidige melkeproduksjonen som forberedes. Og jeg sverger på at det er like før jeg kjenner melkesprengen hver gang jeg duller med babygutten til venninna mi :P

Men nok om pupper.. ;) Må bare gratulere Ønskemor med en flott opptreden på Puls på NRK i kveld! Jeg raste hjem fra trening i ei helsikes fart for å rekke programmet - og det er jeg glad for. Helt supert at hun setter ord på det mange tenker og føler, på en så fin måte :) Kjente jeg ble både rørt, og stolt på hennes vegne :) 

♥ Klem ♥

5 kommentarer:

  1. Har de vokst så mye at du har måtte investere i nye bh'er?

    Vi fikk også med oss Puls, og Ønskemor gjorde det veldig bra. :D

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Det er SÅÅ hyggelig med alle kommentarene og tilbakemeldingene jeg har fått.

    SvarSlett
  3. Tuppen og Lillemor: Har nok måtte investere i en ny bh ja :P Så det blir nok DE melonene når de i tillegg skal fylles med melk ;)

    SvarSlett
  4. Ønskemor: Det er vel fortjent vettu! Ble skikkelig stolt av deg jeg :D

    SvarSlett
  5. Heheh!!
    Er så lenge siden jeg har gått gravid at jeg har helt glemt bort hvordan det er med at puppene vokser mens man går gravid.

    Men jeg husker veldig godt at ammebh'en jeg kjøpte under graviditeten IKKE passet etter fødselen....Hvem tenkte vel på at det skulle masse melk i dem?....

    SvarSlett