mandag 14. februar 2011

Alle hjerters dag.

Egentlig har jeg ikke så mye til overs for denne dagen. Mener det er en dag handelsstanden har importert for å få oss til å legge igjen litt mere penger i butikkene. Men så ble jeg bittelitt betatt av alle de nydelige rosene på ICA-butikken da. Og en liten bukett rosa roser krøp ned i handlekurven min. Men det var jo den minste buketten de hadde altså! Og jeg hadde jo akkurat fått lønning! Og det er jo deilig med litt friske blomster innimellom!  ;) Uansett - ønsker dere alle en fortreffelig ny uke! 

Foto: Privat (men ble litt inspirert av de fine bildene på denne bloggen).


♥ Klem ♥

3 kommentarer:

  1. Awww, så koselig sagt av deg da - tusen takk :)
    Foto er kanskje noe du også interesserer deg for? Jeg har ikke fått lekt med Mr.Nikon i det hele tatt i det siste. Tankene har vært altfor opptatt med baby til at jeg har greid å konsentrere meg om ta han med på tur for å finne inspirasjon... Og på den måten blir jeg jo aldri mer enn den superamatøren jeg er. Eller får kjenne den deilige terapien det å kose seg med å knipse bilder for så å se på de på macen er. For det er fiiint :)
    Var forøvrig nydelige roser du hadde kjøpt :) Du har skjønt det - vi som ikke har noen å skjemme oss bort må skjemme oss bort selv ;) Og jeg tror jaggu jeg også skal kjøpe med meg en bukett friske blomster neste gang jeg går forbi en blomsterbutikk! :))

    SvarSlett
  2. Et ønske: Ja synes absolutt du fortjener skryt for både bilder og ord på bloggen din. Du skriver godt, og tar mange fine bilder! :) Jeg har slettes ikke noe avansert utstyr, men jeg liker å ta bilder, og leke meg med litt enkel redigering. Og kameraet er alltid med på tur. Må innrømme at fotograferinga ligger litt brakk i mørketida, men når våren kommer blir det som regel litt mer aktivitet. Og dersom det etter hvert blir en baby her i huset, vil jeg tro at jeg blir en av de mødrene som har omtrent en million bilder av barnet i alle mulige situasjoner ;P
    De rosa rosene står som en herlig fargeklatt på bordet mitt - og jeg synes absolutt du skal unne deg noen blomster du også ;))

    SvarSlett
  3. Igjen; tusen takk for koselige ord! You made my day :))
    Er nok mørketida óg som påvirker lysten på fotografering ja, kjenner jo det at de få timene med dagslys som er ikke akkurat gir den største inspirasjonen til...noe som helst egentlig. Men jeg gleder meg til å se flere bilder hos deg (for ja, det håper jeg kommer!). Og ja, ser med skrekk frem til åtte fulle harddisker med bilder av baby etterhvert her også ;D

    SvarSlett