torsdag 19. mai 2011

Pakke i posten :)

I dag kom 30 day shred dvd-en i posten min. Så nå er jeg klar for en real innsats på treningsfornten :)  Eller klar og klar fru Blom.. Jeg har pådratt meg noen innmari vonde gnagsår etter 17. mai, så det blir nok noen dager til før jeg kommer ordentlig i gang. Men det skal bli godt! Det har vært litt for mye daffing i det siste, men det henger nok litt sammen med at humøret ikke har vært helt på topp. Denne ventinga på tanta gjorde meg litt mutt kan man si ;) Så nå håper jeg at været blir bra, sånn at det blir mulighet for noen fine ettermiddagsturer i marka etter jobb :)

Nå skal jeg kose meg med strikketøy, og kanskje litt Paradise hotel, mens jeg venter på Criminal minds :)

♥ Klem ♥

4 kommentarer:

  1. Har akkurat fått den DVD'n jeg også:) Blir spennende å prøve det ut! Er på lavkarbo i tilegg, og har gått ned noen kilo på det. Håper 30 days kan gi meg enda noen kilo mindre ;)

    SvarSlett
  2. Gleder meg veldig til å høre om hvordan du synes at dette funker! Kanskje man burde "hive seg på"? Lykke til med oppstarten :)

    SvarSlett
  3. tossen: Ja, jeg satser på at den gir meg en liten kickstart :) Så morsomt at du også skal prøve dvd-en :) Du får oppdatere om hvordan det går etter hvert :) :)

    SvarSlett
  4. babyklar: ja det blir godt å komme i gang kjenner jeg :) Bare å hive seg med! Dvd-en kan du kjøpe veldig rimelig på play.com

    SvarSlett