onsdag 18. mai 2011

Svingninger!

Fra å være superfortvila for noen få dager siden, er jeg nå plutselig på topp igjen! Snakker om svingninger! :P I mårrest følte jeg meg ganske slapp og kvalm da jeg dro på jobb, og da jeg kom hjem oppdaget jeg til min store glede at tante rød hadde kommet! Jeg kjente lettelsen skylle over meg :) At det var rundt ca. 10 dager senere enn jeg hadde forventet får så være.

Som jeg har sagt tidligere har jeg aldri telt dager i syklusene mine, før i desember da jeg for alvor begynte å forberede mitt lille "prosjekt". Jeg har bare tenkt at hvis jeg hadde mens rundt midten av forrige måned, så ville neste mens komme rundt siste halvdel av neste måned. Da jeg begynte å telle dager i desember var den første syklusen på 32 dager, men så har sykluslengdene vært litt varierende, og ved ett tilfelle uteblitt mens. Kanskje jeg bare rett og slett har en litt ustabil syklus? Jeg skal gjøre så godt jeg kan for å ta det litt mer som det kommer og ikke henge meg opp i å skulle ha helt regelmessige sykluser. Så skal jeg forsøke å teste i forhold til eggløsning.

Tja det var de rotete, men litt mindre bekymrede tankene mine i dag.. :P

♥ Klem ♥

6 kommentarer:

  1. Hehe, velkommen til skrulleland ;)
    Hurra for tante rød! ... og for oppturer :)

    Klem!

    SvarSlett
  2. det var så utrolig godt å høre! men jeg skjønner virkelig frustrasjonen over uregelmessig mens altså

    SvarSlett
  3. Ja, velkommen til "vår" verden, hehe!
    Hos meg kan det gå alt fra 14-35 dager, så du er hvertfall ikke den eneste som er uregelmessig... ;)
    Lykke til med testingen!!

    SvarSlett
  4. Et ønske: Ja, vær-så-god-å-bli-gal sier jeg bare! ;) ;) Med denne tellinga av dager, er det som om jeg plutselig skal bli kjent med min egen kropp. Og det er visst snåle greier du :P
    Klem til deg :)

    SvarSlett
  5. Ønskemor: Ja du kan tro jeg var letta! Rart hvordan man plutselig skifter perspektiv når man begynner å tenke, telle og kjenne etter. Skulle ønske at jeg hadde helt regelmessige sykluser slik at det ble lettere å beregne når el kommer. Men, men.. må vel bare godta at det ikke er sånn ;)
    Klem

    SvarSlett
  6. babyklar: Godt å høre at det er flere i samme båt - og at jeg ikke er helt unormal ;) Var i alle fall bra at tanta ikke uteble :)
    Klem, klem :) :)

    SvarSlett