onsdag 8. juni 2011

Blåst i hodet!

Har hatt en utrolig slitsom dag på jobb i dag. Jeg trives utrolig godt i jobben min, men akkurat i dag var det en kollega som klarte å gjøre dagen min bånn i bøtta. Enkelte er det bare utrolig vanskelig å samarbeide med!

Så da jeg kom hjem måtte jeg bare få ut litt frustrasjon, og tenke på noe helt annet! En tur ut i skogen gjorde susen i dag. Jeg fikk tankene over på noe annet (i alle fall for en stund), og fikk gått av meg litt av sinnet jeg hadde opparbeidet i løpet av dagen ;)


Noen mobil-bilder fra turen min :)

Fin fiol :) ...med baby selvfølgelig ;)

Jeg fant mammas hemmelige liljekonvallsted som hun viste meg da jeg var lita :)

Ser ut som om det blir blåbærsyltetøy på pannekaka til høsten :)

Og denne karen tråkka jeg ikke på, så vi satser på soool i morgen :)


Nå har jeg fine liljekonvaller i en fin vase, koser meg med fin brødskive på et fint fat, nyter fin melk i fint glass og satser på at det blir en fin dag på jobben i morgen :)

(Og hvis ikke, så har jeg i alle fall ladet opp og er klar til å ta opp kampen mot dumme-dama ;)

♥ Klem ♥

5 kommentarer:

  1. Ja... noen mennesker er rett og slett bare helt umulige å samarbeide med. Slike mennesker som ikke kan se lengre enn til sin egen nesetipp ;)
    Håper dagen i morgen blir bedre, og at sola titter fram!!

    En skogstur er ofte den beste "medisinen" mot mye - spesielt mot dumme tanker!

    SvarSlett
  2. Skikkelig kjipt at dama skal gjøre sin egen hverdag så lettvint som mulig, selv om dette gir andre flere problemer og et lass med ekstra arbeid. Da begynner det å koke litt under topplokket mitt :P Men sola er endelig på plass! Og med sola stiger heldigvis også humøret ;)

    SvarSlett
  3. Av og til tror jeg det finnes en eller annen regel der ute om at det MÅ finnes en sånn på hver arbeidsplass... Utrolig irriterende, men bra når det kan komme en fin tur i skogen ut av det :)

    SvarSlett
  4. Et ønske: Ja, det er nok helt sikkert en slik regel! Helt latterlig hvordan enkelte bare tenker på seg selv, og ikke ser lenger enn sin egen nesetipp! Heldigvis har jeg en super ledelse som ser hvordan denne personen er, og hjlper meg med å ordne opp før de store konfliktene utvikler seg. Er godt å vite at de hjelper meg med å sette ned foten i forhold til dette mennesket, slik at jeg som må arbeide tett sammen med henne ikke blir "den store stygge ulven" ;) Meeen, en fin tur ble det ja! :D

    SvarSlett
  5. Så bra du har fine mennesker i ryggen :) Det er alltid godt å ha noen som ser det samme som deg.
    Å ikke se lengre enn sin egen nesetipp ja... Du verden sånne mennesker irriterer meg!!

    SvarSlett