onsdag 1. juni 2011

Hvilke ferieplaner har du da?

Sommeren nærmer seg, og spørsmålet om hvilke planer man har for sommerferien dukker stadig opp fra venner og bekjente. Svaret de får er at jeg ikke har noen planer enda, at jeg tar det som det kommer. At jeg kanskje tar meg en tur til venner i Trondheim, eller en tur til Oslo, Stockholm eller København eller noe sånt.

Men i hjertet bærer jeg en annen plan for sommeren. En plan jeg verker etter å sette ut  i livet, og som jeg ikke våger å nevne for noen. Min sommerdrøm er å komme meg avgårde på babytur til København. Jeg håper at feriepenger og skattepenger endelig skal gi meg sjansen til å reise. Det hadde vært helt fantastisk å endelig få føle at man kommer i gang med noe mer, i stede for å sitte å tvinne tomler. Føler jeg har vært klar for denne turen lenge, og dagene bare går, uten at jeg får gjort noe med det. Men enn så lenge føles min lille plan ganske uvirkelig. Jeg tør ikke helt tro på den enda, tør ikke si det høyt, tør ikke få forhåpninger.. Ikke enda. Men nå pengene ruller inn på kontoen, kommer nok også håpet til å stige betraktelig :) Og da sitter jeg forhåpentlig vis med en positiv eggløsningstest i handa, klar til å booke første og beste fly til København! ;)

Jeg driver forresten å tester for eggløsning om dagen også. Planen er jo å bli litt mer klok på denne syklusen min da. Selv om den i første omgang virker som en vanskelig samarbeidspartner ;) Ut fra beregninger skal jeg ha eggløsning sånn ca 4.-5. juni. Men i og med at jeg ikke har helt stabile sykluser begynte jeg å teste allerede for noen dager siden. Så får vi se... Gårsdagens test så slik ut:


Så.... I'll keep on testing folkens!

♥ Klem ♥

8 kommentarer:

  1. Det høres ut som en utrolig fin sommerferie!! Babytur til København <3
    Jeg verker selv etter å komme meg avgårde, men har sat til med selv at jeg må vente litt... Det spørs om jeg klarer å vente så lenge da...

    Det er ikke alltid lett å bli klok på disse syklusene... Men håper at du kommer deg avgårde i løpet av sommeren!!!

    Lykke til :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg kikket litt rundt ikveld og fant plutselig ut at jeg lå på blogglisten din. Så koselig at du vil følge meg! Det setter jeg stor pris på :)
    Lykke til med el-testingen! Håper du både blir klokere på syklusen din, og at det blir babytur til Køben på deg i sommer!

    SvarSlett
  3. Åååå, for en fin nyhet!! Nå gjorde du humøret mitt mange hakk bedre :) Jeg unner deg så å få satt i gang og ikke minst å få en liten magebeboer ;)

    Nå må du være flink å holde oss orientert altså! :D

    *Klem*

    SvarSlett
  4. Jeg liker godt ferieplanen din, og jeg HÅPER den blir noe utav!
    Syklusen er ikke alltid lett å bli klok på, jeg har merket at pergoen har gitt meg 26-28 dagers syklus, mens pergofrie mnd fort blir 32 dager.. Så, jeg håper du finner eggløsningen fort!
    Klem

    SvarSlett
  5. babyklar: Ja, jeg lengter etter å komme meg avgårde nå, så jeg håper jeg endelig skal få sjansen nå i sommer :) Vanskelig å være nødt til å vente når man føler seg klar som et egg! ;)
    Klem :)

    SvarSlett
  6. Mari-Anne: Ja, jeg synes bloggen din er kjempefin, og er smått innom og titter. Synes du skriver så godt om små og store hendelser i hverdagen :)
    Krysser fingrene for Køben-tur! Det hadde bare vært fantastisk! :D
    Klem

    SvarSlett
  7. Et ønske: Ja, jeg håper så inderlig!! Det hadde vært en fin sommerferie for å si det sånn :D Skal holde dere informert ;)
    Klem :)

    SvarSlett
  8. Pergoberta: Ja, hørtes ikke det ut som en fin ferie så vet ikke jeg ;) Med inseminering og full pakke :P Nå er det bare å forsøke å bli litt klokere på denne syklusen..
    Klem klem :)

    SvarSlett