torsdag 9. juni 2011

Den fine koppen :)

Tenkte jeg skulle vise dere det fine fatet, og den fine koppen jeg nevnte i det forrige innlegget. Jeg tror dette egentlig er et barnesett, siden det er så lite i størrelse, men jeg måtte bare ha dette :) Jeg har to fat, to kopper og to melkeglass. Jeg elsker den nostalgiske følelsen jeg får av det herlige rødhette-serviset, og gleder meg til den dagen en liten pode skal få bruke den ene delen av settet, mens mamma-meg skal bruke den andre :)



 Settet har jeg kjøpt på tamo.no. Og det er også derfra jeg har lånt bildene. De har mye fint, og jeg kan gjerne ønske meg mer i rødhette-serien :) For eksempel disse matboksene: 


Eller denne morsomme te-kanna ;)



♥ Klem ♥

4 kommentarer:

  1. Ååååh, så koselig! Dette falt jeg også for :) Tror jeg kommenterte fatet på et innlegg hos deg for en god stund siden. Herlig nostalgisk ja! :)

    SvarSlett
  2. Jepp, fatet lurte seg nok med i et tidligere innlegg :) Synes det er så koselig, så jeg bruker det ofte. Ikke plass til så mye mat på det heller, så det passer jo fint. Så er det bare å passe på at man ikke tar så mange turer bort i kjøleskapet ;)

    SvarSlett
  3. Hehe, et lite fat hadde passet denne tjukkebollafeita bra ;)
    Men hvor store er koppene? Er de sånn bittesmå typ espresso kopper, eller kan man fint bruke de som vanlige kaffekopper? Jeg falt såååå for dette altså! :) Og etter å ha tittet innom nettsiden så jeg de også hadde noen koselige og nostalgiske Pinnochio fat. Sukk.. Herlig herlig! :))

    SvarSlett
  4. Hmm, glemte dessverre å svare deg! :( Beklager! Målene tamo.no oppgir på serviset er: Kopp 100 x 61mm. asjett: 140 x 19mm. Det går fint an å drikke kaffe av koppene, selv om de ikke er så store :)

    SvarSlett