fredag 7. januar 2011

Informasjon

Internett er er en jungel. Men en fantastisk jungel. Jeg har de siste dagene søkt iherdig rundt for å finne svar på alle de spørsmålene som poppet opp i hodet mitt, etter at min tanke ble til et virkelig valg. Og det er ikke måte på hvor mye informasjon man finner. Riktignok er det ikke alt som er matnyttig, og man blir litt forvirret til tider, men stort sett er det mye hjelp å få :) Blant annet på CFCs nettside, på Barnimagen forumet og ikke minst på bloggen "En blir til to". Tusen takk for svar!

Når jeg nå har tatt et valg om å forsøke å bli gravid ved hjelp av donor, er det mange spørsmål som reiser seg. Hvordan gjør man det? Hvor kan jeg få hjelp? Hva koster det? Hvilke undersøkelser må til? Hva må jeg spørre legen om? Hvordan skal jeg fortelle dette til venner og familie? Skal jeg fortelle arbeidsgiver om mitt valg? Er bare noen av spørsmålene - og enda har jeg ikke kommet halvveis ;) Så i kveld surfer jeg videre på min informasjonsjakt. So long!

♥ Klem ♥

2 kommentarer:

  1. Hei! Se der ja! Nå kan jeg kommentere hos deg også. Det liker jeg! ;) Har svart deg på innlegget mitt! :D

    SvarSlett