tirsdag 22. mars 2011

litt seint ute men...

Jeg har fått denne awarden i fra to fine blogger, og jeg er litt sein med å svare på den.. Men, men.. Her kommer den i alle fall :)

Dette er reglene:
  • LINK TIL DEN SOM GA DEG AWARDEN - fikk awarden fra Pergoberta og Ønskemor :)
  • BESVAR SPØRSMÅLENE - Den er grei!
  • GI PRISEN VIDERE TIL TI BLOGGERE - Det gidder jeg ikke! ;) Så om dette er en kjede, så brytes den her :P De som kunne vært aktuelle har vel allerede fått denne awarden.. Så da får heller de som har lyst til å føre denne videre gjøre det :)
Hvorfor startet du å blogge?
Jeg startet å blogge da jeg fant ut at jeg ville forsøke å bli gravid ved hjelp av donor i Danmark. Jeg hadde et behov for å snakke om dette, uten å involvere menneskene rundt meg på et slikt tidlig stadium. Jeg trenger en plass å kunne dele følelser og erfaringer. En plass å kunne si ting høyt, uten at jeg har sagt det høyt, om du skjønner? ;) Det er godt å kunne få snakke om dette med andre som er i samme situasjon. Og jeg opplever at det er flere "der ute" i samme situasjon, som deler av sin erfaring og som er god støtte når man har noe på hjertet :)
Hvilke blogger følger du?Jeg følger blogger som handler om mennesker i samme situasjon som meg. I tillegg hender det at jeg surfer rundt på interiørblogger, mammablogger, håndarbeidsblogger, fotoblogger m.m.
Favoritt Make Up merke
Bruker litt forskjellig jeg.. Men L'Oreal, Maxfaktor og Bare Minerals er i alle fall representert. I kremer synes jeg Clinique er helt super.
Favoritt klesmerke
Er ikke så opptatt av hvilket merke klærne har, bare de er fine til meg og min fasong. Vero Moda er vel der jeg oftest handler klær - alltids noe fint å finne, og til hyggelige priser :)
Ditt MÅ-HA-PÅ makeupSynes jeg ser så himla trøtt ut om jeg ikke har mascara på, så den er helt nødvendig ja! Går IKKE på butikken uten! :P

FavorittfargeLilla! Helt herlig farge! Ellers er jeg glad i blå, brun og svart.
ParfymeViva la juicy fra Juicy Couture, og Nina fra Nina Ricci er de jeg bruker mest for tida.

FavorittfilmHmm, det er vanskelig altså! Liker mye forskjellig, og favoritten avhenger nok alt etter hvilket humør jeg er i ;)  Men jeg kan jo nevne Snatch, Gudfaren, Ringenes Herre og Harry Potter filmene, Dirty Dancing, Mamma Mia.. Hummer og kanari kan man vel si..:P
Hvilke land vil du besøke, og hvorfor?Det er gøy å reise, så det er mange land jeg kunne tenkt meg å besøke. Akkurat nå er det naturlig nok Danmark og København som står øverst på lista! :P Men ellers vil jeg gjerne oppleve Italia og Roma, Kina, mer av USA.. Kunne ramset opp mange flere, men det får holde :)
Still det siste spørsmålet til deg selv.
Tja, jeg kommer ikke på noe i farten..
Er du fornøyd med livet ditt som det er nå?Ja, jeg er fornøyd. Har en helt super jobb som jeg trives veldig godt med. Jeg ler hver dag på jobb, og det er godt! Men enn så lenge er det et vikariat, så jeg håper at jeg får fast stilling snart. Det skal bli trygt og godt :) Ellers har jeg mange rundt meg som jeg er glad i, og som jeg kan dele gode opplevelser med. Jeg har det bra og er fornøyd. Men den dagen en positiv graviditetstest lyser i mot meg - da snakker vi virkelig om LYKKE! Sveve-på-en-rosa-sky - lykke!
Send awarden videre til 10 andre bloggere.
Jeg sender den videre til alle som vil ta imot...

♥ Klem ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar