søndag 17. juli 2011

OJ OJ OJ!!!

Nå er jeg litt skjelven her! Har testet potitiv for litt under en time siden, og har fått bestilt tid til inseminasjon, reise og opphold i København! Jippi! Da skal jeg endelig få kommet meg avgårde :) Nå skal jeg spise frokost og pakke det siste jeg trenger før jeg kjører ut til flyplassen :) Er veldig glad for at jeg fikk bestilit alle billetter uten store problemer, og uten at det ble alt for lange ventetider på hver flyplass. 


Litt dårlig mobilbilde dette, men positiv var den. Måtte ta to tester for å være på den sikre siden. Var liksom litt for godt til å være sant at jeg skulle teste positiv akkurat på den dagen jeg hadde regnet meg fram til ut fra forrige syklus. Kanskje jeg er mer regelmessig enn jeg hadde trodd, bare at syklusene er lange? Ja, ja, nå er jeg i alle fall i gang folkens! København neste!

♥ Klem ♥


3 kommentarer: