søndag 17. juli 2011

Vel framme..


Puh.. Etter å ha trasket i noe som virker som flere mil på fire flyplasser, tatt tre fly, tatt tog, og lett etter hotellet mitt, har jeg endelig kommet fram og satt meg godt til rette i senga. Kjenner jeg er trøtt nå, så det blir ikke så lenge før jeg skal legge meg nedpå :) Litt hoven i beina etter all gåinga og ståinga, så det var veeldig godt å sette seg ned på noe annet enn en hard flyplasstol. Det hjalp ikke på at jeg gikk ganske langt i feil retning for å finne hotellet mitt heller ;) Jeg bestilte rom på Wakeup Copenhagen, og var strålende fornøyd da jeg så hotellet da vi kom kjørende med toget fra flyplassen. Så da jeg kom av toget la jeg i vei rett mot hotellet. Til slutt sto jeg rett overfor hotellet - det var bare ett problem - høye gjerder og jernbaneskinner lå i mellom og sperret veien. Jeg fikk spurt en forbipasserende om det fantes noen bru i nærheten, og da viste det seg at jeg måtte gå tilbake igjen for å komme over. Så da var det bare å legge i vei igjen.

Men nå er jeg endelig framme. Spent for det som skal skje i morgen, men lykkelig for at det endelig skal skje. Troen på at jeg skal lykkes har jeg ikke helt, men hvem vet. Det er ikke det at jeg ser negativt på det, jeg har bare en liten utav-meg-sjæl-opplevelse med hele greia. Litt vanskelig å ta innover seg at dette faktisk skjer med meg, og at det skjer nå ;) Jeg har i alle fall noen fine dager i København foran meg. Har bestilt tre netter på hotell, så det blir god tid til å være litt turist også :) Skal forsøke å oppdatere dere etter hvert :)

Nå er det over og ut herfra!

God natt alle sammen :)

Ps: Til vinnerne av give awayen - premiene ligger ferdig innpakket hjemme, og klar til å sendes avgårde. Jeg måtte bare holde litt ekstra på dem i tilfelle jeg skulle bli fri for eggløsningstester ;) Men jeg lover å sende dem med én gang jeg kommer hjem! (Og er dere heldige finner jeg kanskje en liten Københavngave til dere også ;) vi får se..)


♥ Klem ♥

10 kommentarer:

  1. Så godt at du endelig er kommet frem!! Og lykke til i morgen!!!
    (jeg har forresten ny blogg, så du kan slette den andre i bloggmenyen din til høyre her ;) )

    SvarSlett
  2. Du har virkelig hatt en strabasiøs reise, men det er verdt det ;)
    Håper du koser deg masse og nyter dagene i København. Masse lykke til!

    SvarSlett
  3. Utrolig spennende!
    Ja det er litt av en reise, med et fantastisk mål.
    Det blir noen lange og nervepirrende dager framover.
    Lykke til i morgen :)


    Klemmer til deg.

    SvarSlett
  4. Pergoberta: Takk for det :) Fikk med meg at du hadde gjort litt endringer, men rakk ikke å bytte om i går kveld :) Skal gjøre det i dag - må jo følge deg videre på ferden ;)

    SvarSlett
  5. Tuppen og Lillemor: Ja, jeg håper det blir verdt det! Det er i alle fall godt å være i gang ;)
    Klem

    SvarSlett
  6. Tina: Takk for det :) Ja det er kjempespennende, og jeg regner med at ventetiden vil gå saakte :P Men hvis jeg ender opp med en kvikk liten lyslugg som deg, så er det ikke tvil om at det er verdt det :)
    Klemmer tilbake :)

    SvarSlett
  7. Så spennende ♥ Håper alt går fint, og at du snart har bruk for premien som du har vunnet hos meg!! Det er sikkert et godt tegn ♥
    http://hmoholt.blogspot.com/2011/07/trekning-av-body.html

    Sommerklem

    SvarSlett
  8. HildeM: Så gøy! Tar det som et godt tegn ja ;) Skal inn å ordne med adresse og sånt når jeg kommer tilbake på hotellet i ettermiddag :)

    En glad Københavnklem tilbake :D

    SvarSlett