fredag 8. juli 2011

Trekning av give away!

Da er jeg klar for å trekke de to vinnerne av min give away! Spennende!

Siden det var to premier trakk jeg i to omganger. Og trekningen er foretatt slik:
Jeg skrev alle navnene på alle deltakerne på små lapper.
Lappene ble brettet sammen og blandet godt.
Så satte jeg en skål midt på bordet.
Alle lappene ble kastet opp i
luften.
De lappene
som landet i skålen
gikk videre til neste runde.
De andre lappene ble lagt til side til
neste trekningsrunde. Nytt kast ble foretatt,
og de lappene som havnet i skålen gikk videre til neste runde.
Dette ble gjentatt helt til vinneren landet så fint midt i skålen. Og vinneren for første runde er:
---
-
---
-
---
-
---
-
---
-
---
Hilde M - Lykkelig med liten
Gratulerer!
Hilde får denne premien:
Så til neste trekningsrunde! Prosedyren med lappene og skåla ble
gjentatt nok en gang. Men da fikk selvsagt alle lappene
(bortsett fra Hildes) være med på leken igjen.
Og vinneren av den andre
premien ble:
---
-
---
-
---
-
---
-
---
-
---

babyklar
Gratulerer!
Du vinner denne premien:


Gratulerer så mye til dere begge to!!!
Håper premiene faller i smak :)
Send meg adressen deres til mmindrom@yahoo.no så ligger det snart en pakke i postkassen deres :)


♥ Klem ♥

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for herlig premie!!! ♥

    Lykke til i sommerkonkurransen min!

    Klem

    SvarSlett
  2. Og et lite pssst - dere andre som ikke vant - jeg har også en giveaway med el-tester, g-tester og folsyre som premier, fortsatt over to uker igjen ;-)

    SvarSlett
  3. HURRAAA!!!

    Åååå, jeg har vunnet!?
    Så moro!
    Tuuusen takk :D

    SvarSlett