onsdag 14. september 2011

Sjefen

Nei, det er ikke knøttet i magen jeg snakker om - selv om h*n for det meste er den som er sjefen over kroppen min for tiden :P Jeg tenker på sjefen min på jobb. Jeg har nemlig fortalt henne om graviditeten. Synes det var greit å la henne få vite det nå, i og med at jeg er i min 11. uke :) Hun reagerte med et smil, men ble litt usikker da jeg videre sa at jeg kom til å bli alene om dette. Da måtte hun spørre om det var noe jeg var glad for. Og da jeg bekreftet det ble det nok et stort smil, og litt klemming, før hun fortalte at ledelsen selvfølgelig var på "tilbudssiden" dersom det skulle være noe :) Jeg måtte være flink til å si i fra om det var noe jeg trengte hjelp til, syntes ble tungt osv. Synes det er flott å ha en så flott sjef, og samtalen gikk som forventet :) Jeg fortalte ikke om måten jeg hadde gått fram på i forkant av graviditeten, dette får hun nok tidsnok vite uansett. Neste uke er det nemlig personalfest, og da regner jeg med at "katta er ute av sekken" dersom jeg blir med :) Vi får se..

Jepp, jepp - god kveld folkens!

♥ Klem ♥

Ps: Tilbake i morgen med nytt ultralydbilde av mini! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar