onsdag 13. juli 2011

Det nærmer seg..

Jeg TROR i alle fall at det nærmer seg eggløsning her i gården. Slimproduksjonen øker litt for hver dag som går, så jeg håper jeg om ikke alt for lenge kan få den positive bekreftelsen på en eggløsningstest. Etter mine beregninger (dersom jeg har forstått meg på disse syklusene mine..;) skal jeg ha eggløsning rundt lørdag-søndag. Men sikker er jeg ikke, så det blir nok å tisse i kopp 3-4 ganger i døgnet framover for å være på den sikre siden ;)

Men kofferten står i alle fall klar, og passet ligger i veska..

Så er det bare å vente, og håpe at man endelig skal komme seg avgårde! :)

3 kommentarer:

  1. Regner med du holder oss oppdatert på når du reiser! :D Du går en spennede tid i møte.

    SvarSlett
  2. Før du vet av det er du på vei ut døren med den ferdigpakkede kofferten og med passet i hånda :D
    Så moro!

    SvarSlett
  3. Skal holde dere oppdatert ja! :) Ikke skjedd noe enda.. :)

    SvarSlett