onsdag 6. juli 2011

Give away hos et ønske og Flippy :)

Blant meg og mine bloggvenner er det visst give away bonanza for tiden - og det liker vi! ;) Flere give awayer = større sjanse for at man vinner (og en vakker dag må det vel bli min tur også?) :D

Give away nummer en:
Hos Flippy kan man vinne flotte premier fra lavpris-tester.com. Og er det noe som trengs her i huset, så er det virkelig eggløsningstester. Det går virkelig unna ;) Så fingrene krysses! :D



Give away nummer to:
Hos et ønske kan man vinne en nydelig hjemmestrikket babygenser. Hun ville gjerne vite hvem som skulle bli kledd i den herlige genseren også, og det må selvfølgelig bli mitt eget lille knøtt. Så får vi håpe at genseren ikke blir liggende å støve så alt for lenge før drømmen om knøttet blir til virkelighet ;)  


Og mens vi er i give away modus, vil jeg bare minne om min egen give away. Nå er det snart klart for trekning, men enda er det litt tid til å bli med på leken. Give awayen finner du her, og jeg trekker på fredag!


♥ Klem ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar