lørdag 30. juli 2011

ja,ja, nei, nei, ja, nei, nei, ja, nei, nei...

Sånn har i grunn dagene mine vært i det siste. I det ene sekundet tror jeg at jeg kanskje kan være gravid, og i det neste er jeg helt sikker på at jeg ikke er det. Skjønner godt at man blir litt oppgitt av ventetida :P Heldigvis har jeg vært på hytta med venner og familie, så jeg har ikke grublet dag og natt slik jeg kanskje ville gjort dersom jeg var hjemme alene.

For en tre-fire dager siden hadde jeg ømme pupper og halsbrann - noe jeg ikke har til vanlig, så da var jeg overbevist om at jeg var gravid i et par timer. Men egentlig tror jeg at inseminasjonen kanskje skjedde litt for tidlig? I alle fall kom symptomene på eggløsning først den dagen jeg reiste hjem (onsdags morgen), mens jeg ble inseminert på mandags formiddag.

Nå har det også poppet opp noen kviser, og de siste timene har jeg kjent litt murringer, så jeg tror nok mensen er på vei.. Men vi får se. Testdato er i alle fall på mandag, men jeg har ikke så store forhåpninger. Har allerede begynt å tenke litt på hvordan jeg skal få til å reise neste gang. Må nok spare litt, og håpe at en eggløsning klaffer med helg, sånn at jeg slipper å ta meg så mange dager fri. Men jeg skal vel få unna den testen før jeg planlegger noe mer ;)

♥ Klem ♥

4 kommentarer:

  1. Så spennende. Jeg krysser fingrene for deg, så du slipper den neste reisen før eventuelt et søsken skal lages.

    SvarSlett
  2. Å så spennende ♥ Gleder meg til å se resultatet - har en god følelse :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Ønskemor: Takk for det, men jeg har ikke den store trua selv.. Alt tyder på at den godeste tanta er på vei :P

    SvarSlett
  4. HildeM: Gleder meg til å få unnagjort testinga i morgen tidlig, men jeg har ingen tro for at den er positiv. Jeg kjenner det er for mange symptomer på at mensen er på vei :( Men helt sikker er man vel ikke før testen er tatt ;)

    SvarSlett