tirsdag 2. august 2011

Jeg er gravid!


Det er vel ingen tvil lenger! Jeg er gravid!!!!!!!!! :D :D :D :D 
Gårsdagen gikk stort sett med på å bearbeide den mulige graviditeten. Jeg hadde forberedt meg på at dette ville ta lenger tid, og flere forsøk før jeg fikk det positive resultatet. Så jeg ble litt overrasket over at det så ut som om jeg var gravid. Måtte selvfølgelig ta den siste og avgjørende testen i dag - og den viste det samme som de andre testene hadde gjort - jeg er faktisk gravid! Det var i grunnen veldig greit å få opp ordet "gravid" på testen. Det gjorde det på en måte mer virkelig, og ga ikke rom for tolkning av resultat. Selv om jeg ut over gårdagen ble mer og mer inneforstått med at jeg er gravid, var det først da jeg så dette ordet på dagens test at jeg virkelig turte å slippe jubelen løs. Så nå på morgenkvisten har jeg grått, danset, ledd og gått rundt med et konstant smil. Jeg må stadig innom badet bare for å se litt på testen. Er det virkelig sant? Dette er virkelig "min drøm" som går i oppfyllelse :D 

I går og i dag har jeg heller ikke kjent noen mens-murringer i magen, men halsbrannen jeg fortalte om tidligere har fortsatt, og kommer i bølger sammen med kvalme. Ømme pupper har jeg visst også. Og med dagens positive test tør jeg også å tro på hva kroppens symptomer forteller :)

JEG SKAL BLI MAMMA!!!!! (må gråte en skvett bare jeg skriver ordene vettu ;)

Sender varme tanker til alle der ute. Spesielt til En blir to, og Et ønske som var de første bloggene jeg fant om jenter i samme situasjon. Takk til En blir to for at du tok deg tid til å svare på mine spørsmål, og til Et ønske for all uvurdelig støtte! Sender mange klemmer Ønskemor og dere andre prøvere, jeg skal følge dere hele veien til målet! :) Takk for alle støttende kommentarer og hjelp. Dere har vært fantastiske!


♥ Klem ♥

22 kommentarer:

  1. Gratulerer igjen! :) Jeg ønsker deg virkelig en god og lykkelig graviditet!
    Jeg har to vidunderlige gutter, men kjenner jeg blir litt babysjuk av å lese her... (eller gravidsjuk, kanskje?) det er herlig å gå gravid! Kos deg!! :D

    SvarSlett
  2. Gratulerer, er ny leser av bloggen din, kom over den ved en tilfeldighet. Skal følge deg på vegen. Ønsker deg alt godt! Elise

    SvarSlett
  3. Fantastisk!
    Gratulerer så masse :-)

    SvarSlett
  4. Ntå... du er jo bare nydelig da :-)

    SvarSlett
  5. Så herlig! Gratulerer så masse :)

    SvarSlett
  6. Ingrid: Takk for det! Gleder meg masse til å se magen vokse fram, og til å kjenne det lille knøttet der inne :)

    SvarSlett
  7. Malene: Takk for det! Nå blir det etter hvert spennende å følge med på din reise også :)

    SvarSlett
  8. Ønskemor: Right back at ya! :P

    SvarSlett
  9. Flippy: Ja det er herlig!! Takk skal du ha :)

    SvarSlett
  10. Så skjønn du er altså! ♥ Tusen takk selv, for all uvurderlig støtte :)

    Jeg er så ufattelig glad med deg, og jeg må rope ut et GRATULERER enda en gang :D Er så bra det går godt med noen, og du er en av de jeg på alle mulige måter har heiet mest på. Din største fan vettu ;)

    Mange klemmer fra meg ♥

    SvarSlett
  11. Må bare gratulere igjen, fantastisk! :)

    SvarSlett
  12. Et ønske: Tusen takk for det fina!! Ditto er vel alt jeg kan si til de fine ordene ;)♥

    Klemmer tilbake!

    ps: har sendt deg en mail.. :)

    SvarSlett
  13. Jakten på Lykkeliten: Tusen takk! :D :D

    SvarSlett
  14. Gratulasjoner i lange baner sendes din vei for positiv test og hybelboer i magen. :D

    SvarSlett
  15. Tuppen og Lillemor: Tusen takk for det! :D

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye=)
    Nettopp testet positivt selv, hvor langt på vei er du? =)

    SvarSlett
  17. Drommenomenbaby: Tusen takk! Gratulerer selv! :D Var inne på bloggen din og fant ut at jeg ligger 10 dager bak deg, så vi vil ha termin omtrent samtidig :) Så det blir spennende å følge deg videre! :)
    Klem

    SvarSlett
  18. Julie: Tusen millioner takk!! :D :D

    SvarSlett