mandag 1. august 2011

Jeg må visst ha det skriftlig!

Tusen takk for alle gratulasjoner og fine ord! Selv tror jeg som sagt ikke helt på resultatet enda (jeg har jo helt sikkert klusset det til med testene eller noe ;). Jeg tør dessverre ikke slippe jubelen løs helt enda. Så i dag har jeg gått til innkjøp av enda en testtype, og i morgen tidlig skal dette testvidunderet få fortelle meg om det virkelig er sant.


Bildet har jeg lånt fra clearblue.com

Denne testen er digital og gir meg skriftlig beskjed om jeg er gravid eller ikke. Så her blir det ikke snakk om noen tolking av streker, men klar beskjed! ;) Lover å tro på denne testen altså :P Dyr var den selvfølgelig også. Tok meg ikke tid til å studere testene på hylla heller, bare nappet til meg en av dem det sto digital på og skyndtet meg å betale, jeg var bare sjeleglad for at jeg ikke traff noen kjente :P

Tilbake med clearblues resultat i morgen tidlig! :)

♥ Klem ♥

2 kommentarer:

  1. Rundt på en "surferunde", og traff på bloggen din! Gratulerer med positive tester, ingen tvil der nei :-) Kjempefin blogg, nå må jeg følge deg helt i mål.

    SvarSlett
  2. Jordmoren: Tusen takk for det! Jeg er ofte innom din blogg også. Du skriver så flott om de fødslene du opplever! :) Jeg kommer sikkert til åå bli en enda hyppigere gjest nå som jeg selv er gravid ;)
    Klem

    SvarSlett