tirsdag 15. november 2011

Jadda...

Tenkte egentlig jeg skulle dra på gravidetrening for første gang i dag (kommunalt tilbud). Det hadde vel vært fint tenkte jeg. Møte andre gravide og sånn. Få treningsinstruksjoner tilpasset gravide, med mye snakk om kniping og bekkenbunn og diverse. Men hva gjorde jeg? Lå på sofaen og surfet på nett, med en skål is og en kopp te innen rekkevidde. Ikke har jeg dårlig samvittighet heller. I alle fall ikke så veldig.. Skal tross alt på treningsstudioet i morgen og bli god og svett da :) Så blir det kanskje gravidetrening på meg neste uke da.. Satser på det :)

Fin kveld til alle og enhver! :)

♥ Klem ♥

6 kommentarer:

  1. Det høres helt fantastisk ut og være gravid + ligge på sofaen med en skål is og en kopp te! Det gjør jeg forsåvidt også selv (minus te og gravid mage...).

    Nyt tiden!! :)

    SvarSlett
  2. Så heldig du er da, som bor et sted hvor det er tilbud om trening for gravide!! Det er det ikke her - i såfall er de dårlige til å reklamere for det...
    Men en må jo også ta seg tid til å sløve på sofaen, minst like viktig det!! :)

    SvarSlett
  3. Kos deg du, treningen kan du komme til en annen gang. Husk at trening er utrolig mye mer effektivt som gravid, bedre utbytte for mindre effort : ) En god tur holder ofte masse, og så kan jeg anbefale yoga for gravide. Jeg hadde en dvd jeg brukte og sovnet ved hver avspenning : )

    SvarSlett
  4. Bayklar: Skulle gjerne hatt litt mer energi om ettermiddagene, men ellers er det ganske fantastisk å ha et lite menneske som vokser inni magen min ♥ :)

    SvarSlett
  5. Lilleboffen: De er dårlig å reklamere for det her i alle fall. Man får stort sett vite om det av venninner som har vært gravide.. Ingen fare for at jeg ikke skal få nok hvile, det er stort sett det ettermiddagene går med til ;)

    SvarSlett
  6. Mari-Anne: Jeg sover som en stein når jeg har fått bevegd meg litt - slipper å ligge å vri meg i en evighet for å finne en god stilling (sover vanligvis på magen) :P Men en gåtur kan jo være vel så bra som trening på treningsstudio :) Har fått ei bok om yoga for gravide, men jeg ser for meg at en dvd må være bedre. Da kan man bare følge instruksjonene i stden for å måtte bla og lese seg fram til det man skal gjøre :)

    SvarSlett