søndag 27. november 2011

Det snør :)

Kun et lite melisdryss fra himmelen foreløpig, men jeg håper det kommer mer etter hvert. Hadde vært fint med et hvitt teppe utenfor vinduet for å gi litt ekstra adventsstemning. Ikke at det skorter på adventssteminga fra før her i huset. Har fått opp stjerna i vinduet, pakket inn litt julegaver, bakt to sorter julekaker og dratt fram de to eskene mine med julepynt. Nå skal jeg ut i skogen på jakt etter noen fine kvister (av lerketre kanskje?) for å pynte med :) Til kvelden tror jeg at jeg skal sette meg ned for å lage en liste over hvilket babyutstyr jeg trenger. Jeg kommer til å få en del brukt utstyr av venner og familie, men det er kanskje greit å ha en liten oversikt over hva som trengs i utgangspunktet. Litt gøy å kjøpe noe nytt også ;) Og ganske koselig å sitte å planlegge.. :)

Ha en fin dag!

♥ Klem ♥

3 kommentarer:

  1. Kunne ikke passet bedre med et lite dryss av ny-snø første søndag i advent. Her fikk vi faktisk ganske greit med snø, og det skapte virkelig julestemning. Men i dag er nesten alt borte og det er mørkt og trist ute igjen.

    SvarSlett
  2. Kom litt mer etter det første melisdrysset her også, men i dag er alt regnet bort. Men det var virkelig julestemning her - for en kveld i alle fall ;) Håper det kommer mer snø snart! :)

    SvarSlett
  3. Svarer deg her:
    Nei, det var ikke slik vi hadde sett for oss at det skulle bli. Jeg skulle være kjempe kvalm i jula og fryde meg over at jeg endelig hadde en liten spire i magen. Men slik ble det dessverre ikke. Det var utrolig tungt å få beskjeden på fredag, og vi sitter med alt for mange tanker.

    Får bruke littt tid på å bearbeide skuffelsen, så får vi håpe at januar blir en bra måned. :)

    Tusen takk for omtanken og varmende ord, det hjelper veldig. :)

    Mange klemmer sendes til deg fra oss begge.

    SvarSlett