søndag 7. august 2011

En liten innrømmelse ;)

Jeg påsto vel i går at jeg ikke hadde "nestet" noe for min egen del. Men ved nærmere ettertanke så har jeg vel gjort det :P På Københavnturen kjøpte jeg nemlig dette søte sommersettet. Hadde veldig motstridende følelser da jeg sto i butikken og vurderte om jeg skulle kjøpe dette. På den ene siden ville jeg helst være nøktern og realistisk, og si til meg selv at det var dumt å kjøpe noe til en baby som foreløpig bare var en drøm. Men på den andre siden ble jeg supersjarmert av antrekket, og tenkte at dette kunne være et fint minne fra København dersom jeg faktisk ble gravid. Jeg klarte ikke helt bestemme meg for hva jeg ville gjøre, så jeg forlot butikken og gikk til timen min på CFC. Men rett etter timen gikk jeg rett ned og kjøpte det allikevel ;) Og det er jeg glad for nå. Hvis alt går som det skal - vil dette stettet passe perfekt til knøttet neste sommer :)




♥ Klem ♥

Ps: dere som spurte etter mønster på det strikkede settet - se svar i kommentarene i det forrige innlegget! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar