mandag 1. august 2011

Graviditetstesten var..

positiv, eller negativ, jeg vet jammen ikke! Hadde forberedt et negativt innlegg her, men nå er jeg rett og slett litt forvirra :P Jeg tok to ulike tester for en liten time siden, og de så slik ut. Begge testtypene skal vise to streker dersom man er gravid. Beklager de dårlige bildene, men det er uredigerte mobilbilder (ville ikke redigere dem i tilfelle resultatene ikke kom fram slik de virkelig var).

Her er den første testen (den jeg fikk med meg fra CFC)























Litt vanskelig å se, men det var en veldig svaak liten strek der - litt for liten og svak til at jeg stoler på at denne betyr graviditet.. Så over til neste test ;)










På denne testen kom det også opp en strek. Den var svakere enn kontrollstreken, så først trodde jeg den var negativ (trodde det var som eggløsningstestene der streken skal være like tydelig som kontrollstreken). Men etter å ha lest litt i bruksanvisninga, skulle ikke strekens tydelighet ha stor betydning. Men jeg er fremdeles ikke helt sikker, så jeg tok enda en test.. ;)

















Her er alle tre testene. På de to siste er det i alle fall ingen tvil om at det er to streker. Er jeg gravid?! Her har jeg gått rundt med truseinnlegg de siste dagene og følt på meg at mensen kunne komme når som helst..  Jeg vet at menssymptomer og graviditetssymptomer kan være ganske like, men murringene i magen var veldig velkjente. Så jeg klarer ikke helt å tro at testen kan være positiv enda. Jeg tenker at jeg lar det gå noen dager så tester jeg på nytt (eller så kommer mensen) - hehe, vet jeg er litt pessimist her, men det ER jo for godt til å være sant, ikke sant? :P


♥ Klem ♥

11 kommentarer:

  1. Ja, du er gravid!!! De strimmeltestene er superpositive! Gratulerer så mye!!!!!

    SvarSlett
  2. Oi! De der ser rimelig positive ut ja! Gratulerer så mye med spire i magen : )

    SvarSlett
  3. Du er gravid! Gratulerer :D

    SvarSlett
  4. Herligheeeeeeeeet!!! DU ER GRAVID!!! :D
    Åååh, snuppa - nå ble jeg bare superglad!! Sitter med frysninger... Du klarte det du! :))

    Gratulerer skjønne du!! ♥

    Smil og klemmer i bøttevis fra meg ♥

    SvarSlett
  5. Gratulerer så utrolig masse!! :-D

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse! Hurra! Det er jo ingen tvil der nei :-D

    SvarSlett
  7. Du er smelt på tjukken du!!!!! Der er det ingen tvil!! GRATULERER SÅ MYE!!!!

    SvarSlett
  8. En positiv test er aldri feil - gratulerer!!!

    SvarSlett
  9. Spretter innom via HildeM-Lykkelig med liten, og stemmer i: Gratulerer med spire i magen!! :D
    Lykke til, du går spennende tider i møte! :)

    SvarSlett
  10. Tusen takk alle sammen!!! Etter dagens graviditetstest tør jeg endelig å tro at det virkelig er sant! :D

    SvarSlett