onsdag 24. august 2011

Snufs!

Sitter her å hutrer og snufser i sofaen, og føler meg en smule tufs :( Halsen er sår og hodet er tett, og da jeg våknet i natt var tunga klistret til ganen. Snålt! :P Har per dags dato ikke hatt en eneste sykedag siden jeg begynte i jobben min for 1,5 år siden, og jeg har ikke planlagt å ha det før jeg skal ut i permisjon til våren heller. Satser på at det bare er et lite forbigående "tilbake til jobb etter laaang ferie-sjokk" kroppen min opplever. For å være syk, det gidder jeg bare ikke! ;)

Nå skal jeg brygge meg en god kopp te, og synke enda litt dypere ned i sofaen :)

♥ Klem ♥


Ps: Ser dere hvordan "reka" til venstre har forandret seg den siste uka? Nå er det en liten cashew-nøtt som svømmer rundt der inne ;)

8 kommentarer:

  1. Lille nøtta <3
    Bruker som regel å gå så mye bedre når man pleier seg selv når formen er elendig. Kakao, pledd, en god bok pluss masse søvn. Ønsker deg masse god bedring. :)

    SvarSlett
  2. Masse god bedring! Prøv å kose deg så godt du kan :)

    SvarSlett
  3. Armer og ben! Det nærmer seg et foster! :D
    Prøv og kos deg, som Babyklar sier. Jo mer du koser deg, jo mer koser rusket i magen seg ;)
    God bedring!

    SvarSlett
  4. Tuppen og Lillemor: Ja, det skal bli godt med helg. Da skal jeg bare kose meg :) Lydbok, sy gardiner og pusle med litt strikking - blir herlig :)
    Klem :)

    SvarSlett
  5. Babyklar: Takk for det :) Skal bli godt å ta helg! :)
    Klem :)

    SvarSlett
  6. Ingrid: Ja, det er artig å se hvordan "klumpen" forandrer seg, og blir mer og mer likt et lite menneske :) Skal ta det helt med ro, og bare kose meg i helga, så da blir vel lille nøtta fornøyd ;)

    SvarSlett
  7. Det at du har blitt syk har nok mye med lille cashew i magen din å gjøre det, imunforsvaret går ad dundas sånn ca samtidig med at testen viser "treff". Jeg skjønte absolutt ikke at en forkjølelse kunne være så hardnakket, helt til søsteren min spurte meg om det ikke var en mulighet for at jeg var gravid da? Det hadde vi ikke sjekket... Kanskje DET var grunnen til at jeg plutselig var så sinnsykt bilsyk? *knis*

    SvarSlett
  8. Mari-Anne: Har tenkt den tanken ja ;) Har ei venninne som snufset seg gjennom ni måneder i begge svangerskapene sine :P Men jeg håper og tror dette er forbigående. Kun littegranne snufs igjen nå ;)

    SvarSlett